• Ik ga dus naar Pinkpop, de maandag.
    Ik word heen gebracht met een vriendin, door de vader van mijn vriendin.
    Vrienden van mij EN mijn crush zijn daar al, want zij gaan drie dagen. Ik super blij natuurlijk, want dan ben ik gewoon de hele dag bij hem en dat wordt super gezellig.
    Nu kom ik online op msn, en ik zie dat ik een bericht had gekregen, zonder dat ik het wist. Is het van de vriendin van mijn crush die zegt:
    'Heey shireen, ik hoorde dat jij ook maandag naar pinkpop gaat. Ik wilde misschien ook die dag, dus ik vroeg me af als ik mag dat ik dan met jou mee mag rijden als ik mag gaan van mijn ouders?'
    Nee nee nee nee.
    Dit was níet het plan hahahahaha. Hoe aardig ik haar ook vindt, ik wil niet dat ze meegaat.
    Dan verpest ze het meteen die dag omdat dan 'het vriendinnetje' erbij is.
    Wie weet is het dan allang uit of zo, maar toch. Als zij dan meegaat en wie weet gebeurt er iets tussen mijn crush en ik, dan is zij erbij en dat is nogal raar.
    Shit, dit is echt awesome. :/
    Pfoeeeee, wie zit er ook in zo'n dillema?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Gewoon niet doen als jij dat liever niet wil. Maar ik zou het wel bespreken met de vriendin met wie je gebracht wordt haha. Niet dat zij zomaar ja zegt. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    hmmm moeilijk! maar dan zou ik ''nee'' tegen haar zeggen :p


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Genius schreef:
    Ik zou net doen alsof ik het niet gelezen heb ;$

    idd haha ;D
    of
    'Sorry maar de auto zit al vol!'


    None but ourselves can free our minds.

    nee zeggen. Ik bedoel, stel het is aan dan zitten ze de hele tijd elkaar af te lebberen, waar je bij bent, wordt je niet vrolijk van. Maar als het uit is, is het lullig als je achter hem aangaat, omdat zij er bij is... I know, ik ben egocentrisch...


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one