• ALLES IS BEZET


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Mensen KOMOP ik wil die Quiz!!

    ik heb hem bij de andere ingevuld aleen ik werd niet gekozen als vriendin georg :O!

    Ik ga die quiz maken, maar ik heb geen zin om alles nu in te vullen en zo, dus ik moet geen rol


    Live life limitless.

    Ik ga die quiz maken, maar ik heb geen zin om alles nu in te vullen en zo, dus ik moet geen rol


    Laura je moet Invulle, ander eet ik je opXD, please, je komt voor in al mijn quizen en nu moet dat ook gebeuren


    Ice-cream Rockt more than you x3

    MENSEN IK HEB DIE ROLLEN HARD NODIG JOHHHH


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Name; Laura

    Age; euhm maakt me niet uit 18 of zo

    Character; jongensachtig, nieuwsgierig, mellig en onnozel op een goede manier, kan de meeste mensen laten lachen

    Hobby's; drummen, bas spelen, boksen

    Like; my ducky's leger, ducky's, boksen, music (drummen en bas horn daar dus bij), kauwgom, veters (soort snoep)

    Dislike; shoppen, naalden, spinnen

    foto;
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=67331

    Text;

    Yo, Laura in the house
    Het is dus Laura hier he. Ik ben er 18 en volgens de meeste een halve jonge, maar daar trek ik me niks van aan. My Hobby's?? Wel: drummen, bas en boksen. Jah dat laatst is cool, ik heb is iemand (een jonge) een blauw oog geslagen en hij heeft er twee weken mee rond gelopen. Ik ben verslaafd aan: My ducky's legertje en mijn ducky's en natuurlijk aan kauwgom en veters, een soort snoep
    Maar ik moet gaan
    Chiao <3


    Live life limitless.

    Name; Laura

    Age; euhm maakt me niet uit 18 of zo

    Character; jongensachtig, nieuwsgierig, mellig en onnozel op een goede manier, kan de meeste mensen laten lachen

    Hobby's; drummen, bas spelen, boksen

    Like; my ducky's leger, ducky's, boksen, music (drummen en bas horn daar dus bij), kauwgom, veters (soort snoep)

    Dislike; shoppen, naalden, spinnen

    foto;
    Euhm mag scene of moet gewoon??

    Text;

    Yo, Laura in the house
    Het is dus Laura hier he. Ik ben er 18 en volgens de meeste een halve jonge, maar daar trek ik me niks van aan. My Hobby's?? Wel: drummen, bas en boksen. Jah dat laatst is cool, ik heb is iemand (een jonge) een blauw oog geslagen en hij heeft er twee weken mee rond gelopen. Ik ben verslaafd aan: My ducky's legertje en mijn ducky's en natuurlijk aan kauwgom en veters, een soort snoep
    Maar ik moet gaan
    Chiao <3


    Natuurlijk mag het scene zijn je plaatje


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ... mij wil je niet tog ?

    Name; nikita



    Age; 19



    Character; vaak vrolijk



    Hobby's; drummen



    Like; chille met vrienden



    Dislike; vroeg opstaan



    foto;

    http://farm3.static.flickr.com/2362/2428534426_6b7bdd3ba0_o.jpg


    Text;
    yo dude's :D
    ik ben dus nikita mensen noemen me nikit denk dat ze dat makelijk vinden ofzo maar okey ik ben 19 jaar en ik drum en ik hang vaak me vrienden bij het skate park rond enzo en soms ook in het winkelcentrum wat lachen is :D

    ... mij wil je niet tog ?


    ik wil je wel, maar dan heb ik twee dezelfde namen en dat is niet handig snappie


    Ice-cream Rockt more than you x3

    verander je tog me naam xD
    vind ik niet erg.
    ;)

    Ik heb al bij je vorige gereageerd ;)


    You can't touch music but music touch you

    =)

    omgzo moeilijk!!
    Ik heb geen stukje tekstgeval x]


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!