• Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    - snapt het niet -


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hahaha!


    Your make-up is terrible

    Clueless schreef:
    - snapt het niet -


    Het gaat om jaren waarin een ramp ontstond in de wereld. Windows was daar één van. [Gezien de kwaliteit.] :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Clueless schreef:
    - snapt het niet -


    Ik ook niet, totaal clueless.(nerd)


    everything, in time

    Sadistic schreef:
    (...)

    Het gaat om jaren waarin een ramp ontstond in de wereld. Windows was daar één van. [Gezien de kwaliteit.] :')

    Oh, oké.. (nerd)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Sadistic schreef:
    (...)

    Het gaat om jaren waarin een ramp ontstond in de wereld. Windows was daar één van. [Gezien de kwaliteit.] :')


    Nah, ik vind dat er dan nog wel een hele hoop uit het lijstje missen. En zo erg is Windows nu ook weer niet...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Haha gelijk
    Windows 95 was ook een ramp :'D


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Apple is gewoon beter.


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Magnetic schreef:
    Apple is gewoon beter.


    Nee die is nog 100x erger :') Probeer er maar eens een normaal programma op te zetten dat ondersteunt ie niet.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nee die is nog 100x erger :') Probeer er maar eens een normaal programma op te zetten dat ondersteunt ie niet.

    Welk 'normaal' programma mis je dan op een mac? Ik mis niks hoor, alles wat ik nodig heb staat erop. (:


    What doesn't kill you makes you stronger.

    Ik gebruik altijd windows(cat)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Horan schreef:
    Ik gebruik altijd windows(cat)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    wat is er mis met windows , toen was de technologie nog nie zo goed , i guess (cat)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Clueless schreef:
    - snapt het niet -


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    flauwe grap van een apple fanboy wss, Windows 95 was goed, Windows 98 iets slechter en Windows 2000 was weer beter. Als je dit soort dingen opschrijft heb je er niet veel verstand van of je bent gewoon ziek. Mensen weten blijkbaar nog steeds niet dat alles wat ze nu op de PC kunnen aan Windows te danken is.