• ik heb een paar vragen waar ik al mijn hele leven zit over na te denken?

    Waarom Leven wij?
    Voor wat zijn wij nuttig?


    en wat denk jij na de dood is er nog leven of niet of iets anders?

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 20:43 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Voortplanting! :D lol xD

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 maart 2011 - 20:42 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Waarom leven wij? Omdat we niet dood zijn/ Omdat het anders zo levenloos zou zijn op de aarde.
    Waar zijn wij nuttig voor? : de wereld verpesten met auto's en zo


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Er is geen nut in leven. We zijn net als dieren, we leven, denken er iets van gemaakt te hebben -of niet- krijgen kinderen, en gaan weer dood.

    Voortplanten en zoals het zou horen; het in stand houden van de levenscyclussen ... Die we helaas vernietigen met lust en macht. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    We zijn niet nuttig dus moeten we maar weer uitgeroeid worden en daar zijn we nu mee bezig. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    We zijn nuttig voor de vooruitgang, al staan we die somsvaak zelf in de weg.
    En ik geloof dat je na de dood reïncarneert, net zolang tot je je levensweg voltooid hebt en dan in the Summerlands mag blijven leven, waar het gordijn tussen die wereld en deze het dunst is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Waarom Leven wij? Omdat God daarvoor de aarde heeft gemaakt xd
    Voor wat zijn wij nuttig? Om God te helpen xd


    en wat denk jij na de dood is er nog leven of niet of iets anders?
    Na de dood is er iets anders.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Defensive schreef:
    We zijn nuttig voor de vooruitgang, al staan we die somsvaak zelf in de weg.
    En ik geloof dat je na de dood reïncarneert, net zolang tot je je levensweg voltooid hebt en dan in the Summerlands mag blijven leven, waar het gordijn tussen die wereld en deze het dunst is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik geloof wel in een soort van lot. Maar ik ben er zelf nog niet achter gekomen wat het doel van dat lot dan wel is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Weet je, 'waarom leven wij' en 'voorwat zijn we nuttig' zijn geen vragen waar je over mag nadenken, want de antwoorden zijn gewoon te deprimerend.
    Er is geen reden dat wij leven, het is gewoon gebeurd, het lot heeft dat beslist, en je mag daar blij of gelukkig om zijn. En wij zijn voor niets nuttig.
    En ik denk dat er reïncarnatie bestaat. Met een tussenpauze in een soort van hemel misschien, maar absoluut reIncarnatie. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Waarom Leven wij?
    Omdat we allemaal een doel hebben in het leven en dat doel moeten wij waarmaken, daarom zijn we hier op de wereld gezet (:

    Voor wat zijn wij nuttig?
    Voor het bereiken van dat doel wat ik hierboven heb genoemd. De wereld heeft iets aan ieder individu (:

    En wat denk jij na de dood is er nog leven of niet of iets anders?
    Nee, ik denk niet dat er leven is na de dood. Ook geen reïncarnatie of iets dergelijks. Maar ik denk wel dat er een soort van 'geesten' bestaan. Niet echt geesten, maar wel dat je ziel hier op aarde blijft bestaan.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik geloof erin, dat je na je dood in het lichaam van iemand anders komt, met hetzelfde karakter, maar dan weet je niet meer dat je ooit iemand anders geweest bent. Shit, nog een keer naar school.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    reyon schreef:
    Weet je, 'waarom leven wij' en 'voorwat zijn we nuttig' zijn geen vragen waar je over mag nadenken, want de antwoorden zijn gewoon te deprimerend.
    Er is geen reden dat wij leven, het is gewoon gebeurd, het lot heeft dat beslist, en je mag daar blij of gelukkig om zijn. En wij zijn voor niets nuttig.
    En ik denk dat er reïncarnatie bestaat. Met een tussenpauze in een soort van hemel misschien, maar absoluut reIncarnatie. (:


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Je kan beter gewoon je leven leven en het leuk hebben. Uiteindelijk gaan we toch allemaal dood en als je dan je hele leven hebt nagedacht hierover, wat heb je dan bereikt?

    Het is een heel simpel feitje.
    Je leeft om het leven voort te zetten voor anderen. Voortplanting dus, het enigste wat je kan doen om een stukje van jou voort te laten gaan is je voort te planten. Het is zo simpel dat veel mensen dit niet willen geloven, maar toch is het zo.

    En nee, na de dood is er niets. Je gaat dood en er is niks meer, al je herrineringen en dingen die je deed, allemaal weg..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.