• Want de meerderheid van jullie wordt nooit uitgescholden vanwege je huidskleur.
    Die gemene opmerkingen snijden door merg en been.
    Ik zou liever scheldwoorden als trut, bitch of zo naar mijn kop krijgen.
    Soms wenste ik dat ik niet bruin was.

    moest het kwijt


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Acceptance schreef:
    Ik kan me natuurlijk nooit in je plaatsen, maar die scheldwoorden als 'teringhoer, bitch' en dergelijke, kunnen ook behoorlijk pijn doen.


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    Horan schreef:
    Snap ik!
    Sterkte ermee.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dit klinkt vast raar, maar ik zou willen dat ik wat bruinere huid had. Ik ben kwart Indonesisch, en daar ben ik heel trots op. Ik zal wel helemaal Indonesisch willen zijn, of Arabisch, ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ahja, herkenbaar. Toen ik een jaar of 12/13 was werd ik daar ook mee lastiggevallen. Lees: ik zat op zo'n typisch Twentse boerenschool waar van die kaaskoppen (ja ik doe het nu zelf ook) rondlopen. Op een gegeven moment trek ik het me gewoon niet meer aan. Ik vrees dat er niks anders op zit dan je erboven te zetten. Of er gewoon keihard tegenin te gaan met opmerkingen als: 'Zeg hebbie nu niks originelers, je lijkt wel een grammofoonplaat met continue hetzelfde gelul.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ook een andere huidskleur, maar ik werd er nooit mee gepest. En natuurlijk vind ik het erg voor je!

    Praat er met iemand mee, en je bent wie je bent & helemaal niet anders ;D x


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    We are all black, when the lights go out !


    None but ourselves can free our minds.

    word je uitgescholden omdat je een andere huidskleur hebt?
    zo'n mensen haat ik dus!
    mensen die niet blank zijn schelden ons toch ook niet uit omdat we blank zijn?

    Denk maar zo: er zijn genoeg mensen op de wereld die precies hetzelfde kleurtje hebben als jij. ;3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha ik ben vaak genoeg uitgescholden voor Nederlander en blanke en dat soort dingen.
    Maar ik trek me er niets van aan, zou jij ook niet moeten doen, dat merken ze aan je houding en dan gebeurt het minder.


    Your make-up is terrible

    ianthomas4ev schreef:
    word je uitgescholden omdat je een andere huidskleur hebt?
    zo'n mensen haat ik dus!
    mensen die niet blank zijn schelden ons toch ook niet uit omdat we blank zijn?


    Wel hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha ik ben vaak genoeg uitgescholden voor Nederlander en blanke en dat soort dingen.
    Maar ik trek me er niets van aan, zou jij ook niet moeten doen, dat merken ze aan je houding en dan gebeurt het minder.

    Precies, iets wat ik wel echt behoorlijk krom vind aangezien we ook in fakking NEDERLAND wonen..
    Maargoed, zo worden mensen met rode mensen ook gepest.. of dikkere mensen.. of noem maar op.
    De kunst is jezelf er boven zetten. Want ze pesten ze je neit omdat je bruin bent maar omdat je je zo kwetsbaar opstelt


    ars moriendi

    ianthomas4ev schreef:
    word je uitgescholden omdat je een andere huidskleur hebt?
    zo'n mensen haat ik dus!
    mensen die niet blank zijn schelden ons toch ook niet uit omdat we blank zijn?


    Zeker wel. In Afrika worden wij dik gediscrimineerd hoor :'D

    Dat is apart, zijn er weinig mensen bij jou op school met een andere huidskleur of iets, niet dat dat een excuus is voor hun gedrag natuurlijk, maar dan gebeuren zulke dingen toch wel sneller dan bijvoorbeeld in de randstad.

    Maar in ieder geval, ik denk dat er niet heel veel aan dat soort mensen te doen valt. Ik weet dat het moeilijk is, maar je zult jezelf moeten sterken en jezelf eroverheen moeten zetten. Zulke mensen zijn gewoon diep, maar dan ook echt dieptriest.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gesture schreef:
    Dat is apart, zijn er weinig mensen bij jou op school met een andere huidskleur of iets, niet dat dat een excuus is voor hun gedrag natuurlijk, maar dan gebeuren zulke dingen toch wel sneller dan bijvoorbeeld in de randstad.

    Maar in ieder geval, ik denk dat er niet heel veel aan dat soort mensen te doen valt. Ik weet dat het moeilijk is, maar je zult jezelf moeten sterken en jezelf eroverheen moeten zetten. Zulke mensen zijn gewoon diep, maar dan ook echt dieptriest.


    Ja. Er zitten veel buitenlanders bij ons.
    Ik ben het enige meisje met een bruine huidskleur. De rest zijn wel bruin, maar niet van huidskleur.
    Vet hypocriet, man.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben ook bruin, maar ikd nek altijd 'Man wat ben ik blij dat ik een verstand heb'
    Maar die worden gaan al door mij heen het doet me niks meer tenzij het masaal tegen me wordt gezegt.


    =