• Want de meerderheid van jullie wordt nooit uitgescholden vanwege je huidskleur.
    Die gemene opmerkingen snijden door merg en been.
    Ik zou liever scheldwoorden als trut, bitch of zo naar mijn kop krijgen.
    Soms wenste ik dat ik niet bruin was.

    moest het kwijt


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Andere mensen hebben weer andere problemen ;)
    Natuurlijk is het rot, maar je doet er vrij weinig aan.
    Ja, voor jezelf opkomen of met mentor bespreken als
    kinderen uit je klas het doen etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Snap ik!
    Sterkte ermee.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kan me natuurlijk nooit in je plaatsen, maar die scheldwoorden als 'teringhoer, bitch' en dergelijke, kunnen ook behoorlijk pijn doen.

    SoulEater schreef:
    Andere mensen hebben weer andere problemen ;)
    Natuurlijk is het rot, maar je doet er vrij weinig aan.
    Ja, voor jezelf opkomen of met mentor bespreken als
    kinderen uit je klas het doen etc.


    Ik heb geen mentor?
    Het gaat dieper dan dat.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik ben een uitgescholden omdat ik blank ben

    Ik vindt het heel raar dat mensen elkaar uitschelden als ze een andere huidskleur hebben? het enige verschil is dat de ene familie vroeger(heel ver in het verleden) dichter bij de zon zat


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik word ook altijd uitgescholden niet omdat ik bruin ben maarja is echt ### maar je moet je er niet aan storen die mensen zijn gewoon zielig als iemand alleen naar je uiterlijk kan kijken en niet naar je innerlijk is diegene het niet waard om ook maar iets te hebben.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Je moet je er niks van aantrekken, ook al is het niet leuk om te horen. Hun zijn alleen maar zielig dat ze vinden dat ze dat moeten zeggen. (flower)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Acceptance schreef:
    Ik kan me natuurlijk nooit in je plaatsen, maar die scheldwoorden als 'teringhoer, bitch' en dergelijke, kunnen ook behoorlijk pijn doen.


    Ik heb die woorden liever dan wat ik alledaags te horen krijg. Ik ben een raar mens, weet ik.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ach iedereen heeft wel iets. Jij je huid, ik mijn haar, een ander zijn figuur.
    Wat doe je er aan?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aahw, dat is kud.
    Ik word ook wel eens uitgescholden als Chinees, nouja niet echt uitschelden, maar van die stomme opmerkingen. Okal ben ik geadopteerd.
    Echt veel sterkte ermee, misschien moet je anders een x een grote bek terug nemen.?
    Zou ik zelf ook niet durven maar miss heb jij het wel in je :Y)

    Believers schreef:
    (...)

    Ik heb geen mentor?
    Het gaat dieper dan dat.


    Andere docent dat >3<

    En je moet het gewoon negeren? :l
    Ik bedoel, waarom zou je het je aantrekken?
    Die mensen zijn gewoon triest.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik werd ooit eens uitgescholden voor kutmarokkaan, maar dat was één keer, ik had er daarna nooit meer last van. Anyway, ga met iemand praten hierover, dit is niet goed.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    SoulEater schreef:
    (...)

    Andere docent dat >3<

    En je moet het gewoon negeren? :l
    Ik bedoel, waarom zou je het je aantrekken?
    Die mensen zijn gewoon triest.


    Het is al vanaf de basisschool.
    Overal waar ik loop, wordt ik uitgelachen, uitgescholden. Ik heb maar een paar vriendinnen op school. Ik ben zó vaak naar de docent gestapt, maar nooit heeft het gewerkt. Niemand wil met me samenwerken of naast me lopen omdat ik zogenaamd "shit" ben.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het zo raar eigenlijk: we leven in de 21e eeuw en nog steeds schelden mensen elkaar uit vanwege hun huidskleur.
    Maak je geen zorgen, je bent wie je bent, en helemaal niet anders.(flower)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je hebt je vriendinnen toch?
    Je hoeft toch niet bevriend te zijn met iedereen?
    Ik begrijp dat het rot is, maar dan valt er gewoon vrij weinig aan te doen.
    Gewoon jezelf erboven zetten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.