• Met de hitkrant kon je naar de Wereld Draait Door Sturen. Dan moest je uitleggen wat Justin Bieber voor je betekend. Dit had ik gedaan belde de DWDD net op of dat ik naar de studio vanavond wil komen. Helaas kan ik niet, want ik heb geen vervoer. Maar ik zou het wel kei stoer hebben gevonden.

    Om dit topic nuttig te houden:
    Wie van jullie is er ooit in een uitzending van een tv programma geweest?


    <3

    Ijsbeertje schreef:
    Ik ga morgen 26 maart 2011 naar Supernick met mijn BFF somers


    OMG cool, whahaa. Ik heb daar eigen ook aangemeld. Alleen ik kreeg een mail dat ik daar naartoe mocht als ik een jongen was en op Justin Bieber leek.
    Uhm yeah, ik ben een meisje en lijk niet op hem.


    <3

    was bij adam lambert optreden en voice real life was daar ook

    ik was vol met mijn gezicht op tv bij de EBBA awards met dat gedoe over Cinema Bizarre xD Ik maakte een foto van een vriendin die met Yu op de foto ging en trok daar echt een vage kop en toen kwam ik vol in beeld xD had niet eens door da ik gefilmd was xD


    I solemny swear i am up to no good

    Een keer in de krant en op het jeugdjournaal geweest. Maar dat is al een jaartje of 5 terug xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik nog nooit. En dat wl ik liever zo houden.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Paar keer in de krant en op tv bij de kids top 20 whahah (nerd)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 18:49 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    vroeger een keer bij de kips top 20, een keer op het nieuws van een stadje waar ik eerst woonde, en ik moet over een week voor een camera een 'intervieuw' doen voor een lokale omroep, omdat m'n stiefvader een eigen radio heeft en hij nu zijn eigen studio gaat openen, en dan bij de huldiging moet ik dingen vertellen x'D.


    Why should we give people second chances when there are people waiting for their first?

    Nope xd


    It's going to be difficult, but not impossible.