• ok een vriend en ik hebben dus een meningsverschil

    ik : meiden vallen alleen op uiterlijk, feit als ze konden kiezen tussen iemand die stevig is of wasbordje is het altijd wasbordje.

    vriend : das niet zo meiden vallen eerder op aardige jongens hoe ze er ook uitzien daar heb je meer aan als iemand met een wasbordje die niks om je geeft.

    geef je mening en laat zien wie gelijk heeft xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik geef je vriend meer gelijk. (: Want ik weet dat er jongens zijn die wel een wasbordje hebben en er knapper uitzien dan de jongen die ik leuk vind. Maar juist omdat ik hem leuk vind en zijn innerlijk mooi is, is hij in mijn ogen knap (:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 12:13 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Jij hebt gelijk. Sorry, maar ik ga echt niet met een onverzorgde jongen nemen. Als hij ongewassen haren en een halve baard heeft, moet hij toch maar even wat doen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Innerlijk is belangrijk, maar een jongen moet er wel goed verzorgd en leuk uit zien, vind ik. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    justjeff8d schreef:
    ok een vriend en ik hebben dus een meningsverschil

    ik : meiden vallen alleen op uiterlijk, feit als ze konden kiezen tussen iemand die stevig is of wasbordje is het altijd wasbordje.

    vriend : das niet zo meiden vallen eerder op aardige jongens hoe ze er ook uitzien daar heb je meer aan als iemand met een wasbordje die niks om je geeft.

    geef je mening en laat zien wie gelijk heeft xD


    wil ik ook wel weten hahahahaha. Ik ga zelf ook vooral innerlijk :P


    en wat is eigenlijk knap? ;p Ik vind meestal juist meisjes mooi die veel jongens weer niet mooi vinden x]


    Ligt and Darkness are both very different..

    ROSEISHOT schreef:
    Ik geef jullie allebei gelijk. Ik val in eerste instantie op uiterlijk, daarna komt het innerlijk.


    <3

    TheBoss schreef:
    Beide. Het is wel een pluspunt - voor mij dan - als de jongen er gewoon goed uitziet. Maar karakter maakt het of breekt het bij mij echt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik geef jullie beide gelijk. Ik denk dat de meeste meisjes als eerst op uiterlijk af gaan. Ik zou zelf ook niet, als ik kon kiezen tussen een jongen die lelijk is en een jongen die knap is, met die jongen die lelijk is omgaan. Nouja misschien wel omgaan maar niet op zo'n manier, snapje? Maar ik denk dat als het meisje er achter komt dat die knappe jongen niks om haar geeft dat ze wel anders gaat denken en dan minder op uiterlijk afgaat.


    Dreams only last for a night &#9774;.

    Beide.
    Maar meer innerlijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tjaa.. persoonlijk ben ik meer fan van het innerlijk..
    Het is alleen zo dat veel meiden 'lelijke' jongens vermijden, terwijl zij in de meeste gevallen juist veel aardiger zijn.. dus het is een soort cirkel:Y)


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Kijk ik zou gewoon alleen op een knap iemand afstappen, ben je niet knap zou ik niet echt snel op die jongen afstappen. Maar als hij wel knap is en niet aardig blijkt te zijn ga ik niet met hem nemen. Maar z'n uiterlijk bepaald al wel of ik op hem af zou stappen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Persoonlijk val ik op de combinatie. (:
    Hij moet én knap én lief zijn.
    Hoewel innerlijk wel net iets belangrijker is. Je houdt nog altijd van iemand omwille van hoe iemand is, niet omwille van hoe iemand eruit ziet. (:

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 20:16 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    een klein buikje is juist lief


    So Wrong, It's Right <3

    De vriend, maar alleen als je diegene vaker onder ogen moet zien.


    Our perspective only changes when we change our position.

    TheBoss schreef:
    Beide. Het is wel een pluspunt - voor mij dan - als de jongen er gewoon goed uitziet. Maar karakter maakt het of breekt het bij mij echt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    TheBoss schreef:
    Beide. Het is wel een pluspunt - voor mij dan - als de jongen er gewoon goed uitziet. Maar karakter maakt het of breekt het bij mij echt.