• ok een vriend en ik hebben dus een meningsverschil

    ik : meiden vallen alleen op uiterlijk, feit als ze konden kiezen tussen iemand die stevig is of wasbordje is het altijd wasbordje.

    vriend : das niet zo meiden vallen eerder op aardige jongens hoe ze er ook uitzien daar heb je meer aan als iemand met een wasbordje die niks om je geeft.

    geef je mening en laat zien wie gelijk heeft xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Qlimax schreef:
    Beide. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het innerlijk, maar het oog wil ook wat.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik val vooral op uiterlijk.. Naja, dat is het eerste waar ik naar kijk bij een jongen. Maar uiteindelijk kies ik altijd voor het innerlijk. Dat is het belangrijkste. Als hij me maar gelukkig kan maken. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Uiterlijk trekt je in het begin aan, daarna gaat het helemaal om persoonlijkheid. Alsof meiden zo anders zijn dan jongens daar in.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    haha nice ik ben zo aan het winnen ^^ me like winning


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Wie pakt nou de eerste beste jongen met een minder aantrekkelijk uiterlijk van de straat met de gedachte. ''goh, dit kon wel een heel lief iemand zijn voor me.'' Ik denk bijna niemand. Maar uiteindelijk wint het innerlijk van het uiterlijk.


    Everything is worse without music.

    justjeff8d schreef:
    haha nice ik ben zo aan het winnen ^^ me like winning


    Je wint helemaal niet. Jij zegt dat meiden alleen maar op uiterlijk vallen. Wij zeggen, dat dat is wat ons in het begin aantrekt, maar dat het uiteindelijk altijd op innerlijk aankomt. Dus dat is niet winnen. Het is een combinatie van factoren, niet zwart en wit één van de twee.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Beide. Maar meer moet hij aardig zijn. Maar de eerste indruk is toch heel belangrijk en die baseer je op uiterlijk. Maar als hij niet aardig is ben ik er al snel op uitgekeken.

    ja maar uiterlijk staat vooraan dus


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Jacker schreef:
    ik vind dat je allebei ongelijk hebt. Meiden vallen vooral op de uitstraling.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    allebei maar meeste innerlijk (:

    Qlimax schreef:
    Beide. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het innerlijk, maar het oog wil ook wat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Qlimax schreef:
    Beide. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het innerlijk, maar het oog wil ook wat.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Qlimax schreef:
    Beide. Natuurlijk gaat het uiteindelijk om het innerlijk, maar het oog wil ook wat.


    We accept the love we think we deserve.

    Nou in eerste instantie ga je op het uiterlijk af, ik ook, geef ik eerlijk toe, maar als ik bijv een jongen leer kennen, die zeg maar niet 'Perfect' is maar wel lief en aardig en die mij begrijpt dan kijk ik door het uiterlijk heen en zie ik de innerlijke 'schoonheid' van een jongen waar ik dan misschien wel op zou vallen en dan ga ik er ook voor.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 12:08 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Niet iedereen is het zelfde. Jullie hebben beide gelijk.
    De ene meid gaat voor het sixpack, de ander voor de eerlijkheid.


    #WWED - What Would Emma Do?