• Er bij de macdonalds th radiotjes zijn? Je krijgt ze in je happydinges! Je hebt ook andere, maar ik kwam er dus vorige week umum zaterdag achter. Ik ging naar Beverwijk en op de terugweg aten we bij de macdonalds. Ik sta daar in de rij, kijk op zo'n tvachtig ding die daar ergens stond en ineens zie ik th daar. Ik helemaal gillen naar me ouders;'WHAT THE FUCK! KIJK!!' iedereen mij raar aankijken. :')

    Ik heb hem btw wel :') Me broertje vond er eentje ergens. Hij wilde hem omruilen toen we daar aten maar die van th was op! >___<

    wist je ook dat;
    ze bij de bristol 'alweer' t-shirts verkopen van th? En dat Bill daar op 1 shirt met groene ogen op staat? Ik beetje luidruchtig door die winkel bleren:"What the hell, ze zijn zo nep als sinterklaas zijn reet!" toen keek de kassawijf boos naar mij >___<


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    hoi >srry k moet mijn level up krijgen

    lol

    lol

    lol

    lees die andere 2 (de eerste 2 ) van mij please mijn vraag was of ze die radiotjes van th nog hebben????? reactie graag k wil t echt weten

    (...)

    Hih Mel^^ Dus wel hoor:P Wij gingen terug van vakantie eten in de mac en ik en Florence bestelde een happy meal en we kregen zo'n TH ding. Ik helemaal verbaasd; 'Hell yeah! Een th ding! Ma kijk!' xD

    huh?? ni berlijn juist niks:o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    jha voor my is ut oudnieuwsxD