• Al van kinds af aan heb ik een fobie voor prikken. Het was altijd een vreselijke ramp, want ik liep altijd weg, begon te schreeuwen of te bijten en te slaan. Nou dacht ik dat ik daar wel overheen was gegroeid tot ik in de zomer door een wesp geprikt werd en dat gif eruit gezogen moest worden door zo'n zuigapparaatje. Maar het zag eruit als een grote prik, maar dan zonder naald. Nou ik ben letterlijk flauw gevallen van dat ding omdat het daarop leek.
    Nou moet ik binnenkort, omdat ik de laatste weken telkens maar moe ben hoe vroeg ik ook naar bed ga en een vriend van me pfeiffer heeft, bloedprikken omdat mn moeder zich zorgen maakt, maar ik durf écht niet.
    Iemand misschien een idee om een beetje van die angst af te komen? ;x


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ga iets eten als ze prikken, dan let je er minder op xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ogen sluiten, liedje zingen, iets eten, in een balletje knijpen...


    Olive

    Al die dingen heb ik al eerder geprobeerd =(


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ga kletsen met iemand, ik vind prikken ook best wel eng en een vrouw ging met met praten en ik voelde het niet eens (';


    Me so good.

    Ik ben naalden gewend, dus ik heb er totaal geen moeite mee.. Maar misschien helpt het als je gewoon denkt dat het over een paar seconden voorbij is? Bloedprikken doet trouwens ook veel minder zeer dan een gewone spuit in je arm.
    Je kan misschien ook vragen aan de gene die bloed prikt of ze tegen je wilt blijven praten. Dat helpt wel.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ah ik weet hoe je je voelt, ik ben als de DOOD voor de tandarts, prikken, het ziekenhuis, en iedereen en alles wat pijn doet en aan me zit.
    Ik zou gewoon rustig ademhalen en je concentreren op iets wat je heel leuk vond om te doen, en dan is die prik zo voorbij, je moet maar denken dat het goed voor je is, en dat als je het niet neemt, er misschien wel wat ergs kan gebeuren. ;o en dat wil je toch niemand aandoen? :P
    En praten met die zuster/dokter helpt ook wel ^^

    Succes ermee!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 21:11 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ik kijk altijd gewoon de andere kant op, gewoon niet naar de naald kijken en het helpt ook wel om tegen de bloedprikker te zeggen dat je het eng vind, dan zal ze ook wel helpen je af te lijden.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Zet muziek op 8D
    En geloof me, het doet geen pijn.
    Ik krijg elk jaar een prik, heb ook bloedprikken gehad en die
    voor baarmoederhalskanker, viel allemaal mee :Y)
    Heel even voel je klein prikje end an is 't alweer voorbij :'D
    Je moet gewoon wegkijken, verstand op 0 en boem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb net zo'n fobie als jij
    Daarstraks moest ik naar de tandarts en hij wilde mijn tand verdoven...
    Dus hij kwam aandraven met een naald en uit angst begon ik te huilen en lag ik zowat diagonaal/half op de grond in zijn zetel.
    Ik denk dat ik zelfs mijn moeders hand bijna heb gebroken en in de tandarts heb gebeten.
    Mijn tip is om iemands hand te vragen en luide muziek in je oren te steken zodat je niets hoort...
    En wat je ook doet ZEKER NIET KIJKEN!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nee, ik zit precies hetzelfde als jij. Vroeger was ik zo bang dat ik me verstopte onder stoelen, als ik een prik moest. En nu ben ik alsnog als de dood voor naalden. Toen mijn vader laatst zei dat hij wilde dat ik ging bloedprikken, aangezien ik zo vaak moe ben de laatste tijd, ben ik hem ook geflipt. Ik kan gewoon niet tegen naalden, dus ik ben bang dat ik je niet kan helpen. (:

    Haha, Ik heb dus hetzelfde.
    ik moest vandaag bmhkprik halen ik helemaal die vrouwen schoppen en alles.
    M'n ma en een zo'n vrouw moesten boven op me gaan zitten en toen deed ze die prik er gewoon in, Nu heb ik super erge pijn aan m'n arm en kan ik de helft niet, Ben nog benieuwd hoe ik vanavond ga slapen.
    En ik ben misselijk, ik zei het net tegen m'n moeder zegt ze zo: "Ja nouja, Het is vast niet zo erg." Maar als ik me zo misselijk blijf voelen ga ik morgen echt niet naar school.
    Heb super veel pijn en ben misselijk.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Zeg tegen degene die jou moet prikken dat ze niet moet aftellen. Tegen de tijd dat je merkt dat ze prikt, is ze al bijna klaar.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Het schijnt dat ademhalingsoefeningen helpen. Maar ook geuren. Bloemengeur werkt echt tegen pijn en angsten enzo.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat heb ik gelukkig niet. Ik moest laatst ook bloedprikken en ik heb -van mijn moeder geërfd- diepe aders. Nou, dat was een ramp xd
    Maar bij jouw zal het vast minder pijnlijk zijn dan bij mij, haha. Want jij zal wel geen diepliggende aders hebben. Gewoon niet kijken naar je arm en je ogen sluiten en aan iets leuks ofzo denken. Dan komt het goed!

    Veel beterschap trouwens!


    To live would be an awfully big adventure

    daar heb ik nu nog last van ik kan gewoon niet tegen die naalden:$


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped