• Al van kinds af aan heb ik een fobie voor prikken. Het was altijd een vreselijke ramp, want ik liep altijd weg, begon te schreeuwen of te bijten en te slaan. Nou dacht ik dat ik daar wel overheen was gegroeid tot ik in de zomer door een wesp geprikt werd en dat gif eruit gezogen moest worden door zo'n zuigapparaatje. Maar het zag eruit als een grote prik, maar dan zonder naald. Nou ik ben letterlijk flauw gevallen van dat ding omdat het daarop leek.
    Nou moet ik binnenkort, omdat ik de laatste weken telkens maar moe ben hoe vroeg ik ook naar bed ga en een vriend van me pfeiffer heeft, bloedprikken omdat mn moeder zich zorgen maakt, maar ik durf écht niet.
    Iemand misschien een idee om een beetje van die angst af te komen? ;x


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ew, ik haat prikjes ook. ):
    Ik moest 6 maart 2008 een prik krijgen voor tetanos maar ik was die dag niet op school. Die spuit heeft dan iets langer dan een jaar in de koelkast gelegen en ik heb die prik nog steeds niet gekregen. Ik stel die dingen altijd uit. Ben ook bang van prikken.
    Maar bij de tandarts kon ik niet anders. 2 keer op korte tijd een prik in mijn tandvlees en dat deed pijn, ook achteraf, alleen als ik at...

    Maar doe gewoon je ogen toe en draai je hoofd naar de andere kant. ^^

    Whaha, hier kan ik je niet mee helpen. Ik ben echt een held als het om prikken gaat, Ik heb nog nóóit gehuild/gegild/geschreeuwd.
    En die mensen die prikken vinden mijn raar. omdat ik kijk hoe de naald erin gaat. Ik kan er niet tegen als iets onverwachts gebeurd.

    -Ik ben vaak en wordt nog steeds vaak geprikt-

    [ bericht aangepast op 24 maart 2011 - 7:53 ]


    #WWED - What Would Emma Do?