• Slapen het leukste ding om te doen. :9~ De hele dag.

    jup :Y)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ja vind ik dus ook.


    Your make-up is terrible

    Daar ben ik het helemaal mee eens! Al krijg ik tussendoor ook wel eens honger! :9~

    slapen <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    't Is leuker om wakker te worden, te zien hoe vroeg het nog is en te weten dat je nog lang kan slapen en terug je ogen sluit. (flower)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    True, true.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Slapen is echt geweldig. Ik ben jaloers op Doornroosje, haha.

    Springfield schreef:
    't Is leuker om wakker te worden, te zien hoe vroeg het nog is en te weten dat je nog lang kan slapen en terug je ogen sluit. (flower)


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Jup(:
    Het is nog leuker als je weet hoe je je droom moet sturen, dan bepaal je dus zelf wat er gebeurt. In de CG! Stond een x hoe je dat aan kunt leren, echt coewl! Je kan er zelfs voor zorgen dat je niet wakker wordt, als je droomt en voelt dat je wakker wordt, moet je in je gedachten (in je droom dus) in je handen wrijven, bij 90% van de mensen helpt dat! Einde preek xD


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Haha ja helemaal mee eens x)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zeker mee eens


    Today will be Girl's Day party with you~

    True.

    @Ijskoffie, ik heb dat gevolgd, doe het al 2 jaar lang.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Ecstasy schreef:
    Daar ben ik het helemaal mee eens! Al krijg ik tussendoor ook wel eens honger! :9~


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee, slapen is het lekkerste, maar niet het leukste! ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, dat is waar, haha. Vroeger vond ik slapen stom, maar nu niet meer ;p