• nou mijn beste vriend is dus homo enzo. maar hij heeft dus al een maandje een vriend. en ik vertrouw die vriend dus echt niet want: hij is 20 jaar, woont in amsterdam, hij heeft em nog nooit echt gezien, en die vriend weigert het gewoon om tegen me te praten omdat hij mij niet vertrouwt. nou als je het mij vraagt slaat dat nergens op. en dus heb ik super veel irritaties daardoor en krijg ik wel eens ruzie met mijn beste vriend. want ik ben nogal straight to the point.

    wat kan ik dan het eigenlijk het beste doen?


    Believe in yourself, change the world.

    Je er niet mee bemoeien. Het is hun relatie en als het straks fout gaat leert ie daar alleen maar van, hoe kut het ook is.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Gewoon het even laten rusten, misschien willen ze gewoon samen zijn en niet dat jij tussen hun inkomt ofzo i don't know, misschien is hij wel te vertrouwen, je weet het maar nooit. >x


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    STRAIGHT to the point :')
    wat zegt je beste vriend er dan van ? hij moet zijn vriend maar eens zeggen dat hij jou wel vertrouwt (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Qlimax schreef:
    Je er niet mee bemoeien. Het is hun relatie en als het straks fout gaat leert ie daar alleen maar van, hoe kut het ook is.


    Mee eens, het is mss moeilijk, maar wss toch beter. Anders krijg je nog heftige ruzie met je beste vriend erdoor, en raak je hem dalijk nog kwijt. Het enigste wat je waarschijnlijk kunt doen is om er voor hem te zijn, zou het misgaan. (:

    En misschien gaat het wel goed?

    xx


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.