• Bij mij op school lijkt het wel of iedereen gothics haat. Als je een keer zwarte nagellak op hebt krijg je gelijk zulke opmerkingen als: iell, sinds wanneer ben jij een goth? En het zijn niet alleen de gothics hoor, ook de homo's en emo's komen aan bod.
    Ik heb zo'n vreselijke hekel aan mensen die anderen niet accepteren zoals ze zijn.
    Is dat bij jullie ook zo erg: dat iedereen gothics zo raar, en vreemd vind? En wat vinden jullie daarvan?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Bij ons niet, maar het is ook en HBO school. Daar boeit ons het allemaal niet zo meer. We zijn volwassener geworden, thank god for that.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sommigen zijn ook een beetje eng; Don't hate me, ik ga zelf ook met zulke figuren om, vandaar dat ik het weet :')
    Anyway. Het gebeurt, het zal nooit ophouden, deal with it.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bij mij op school doen ze wel redelijk normaal, alleen bij 1 iemand niet, maar die is gewoon raar. Dat is die jongen van K2 zoekt K3. Maar zelfs die mensen behandel ik normaal en anders kijk ik niet naar ze om als ik geen contact met ze heb :')


    To live would be an awfully big adventure

    Bij mij op school niet. Het is wel een beetje belangrijk maar eignelijk let niemand er op dat het zo is xD


    Love sheds light one the darkest of times

    dat is niet op mijn school ;D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Bij mij op school kijkt niemand meer raar op van de types die er rondlopen. Al zijn er wel 2 mensen die heel extreem zijn :'D Maar dat vind ik alleen maar vet.


    -

    Ik zit trouwens op een school die op een andere manier onderwijs geeft dan normale scholen, en je merkt ook dat dat qua mensen veel uitmaakt. Je moet een beetje ruimdenkend zijn voor deze school, en omdat we als klas veel voor elkaar presenteren etc. zijn er denk ik minder 'strikte' groepjes dan op andere scholen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zwarte nagelak is heel fashionabel vooral in fashion land ^^
    Zwart is zoieso een stuk volwassener maar dat begrijpen die idioote kutten gewoon niet :''')


    =

    Bij ons kan dat echt niet, moet je meteen reacties naar je hoofd verwachten.

    Ik vind dat ze daar respect moeten voor hebben
    en het is toch niet als je 1 keer zwarte nagellak opdoet dat je gothic bent?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Aha, ik hoor bij zo'n 'groepje' en was zelf ook altijd vet extreem. Nu niet meer, trouwens. Maar bij ons is het niet geaccepteerd en dat zal het ook nooit worden. Ik weet niet wat mensen tegen mij hebben, maar ach, die opmerkingen en alles ben ik gewend. Meestal hoor ik ze niet eens meer. Het is weleens erger geweest namelijk, echt gewoon keihard de grond intrappen, zeg maar. Waarom? I dunno.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Bij ons op school hebben we meer zeg maar "het emo-groepje", maar dat verandert ook telkens, omdat er nieuwe mensen op school komen en anderen ons verlaten (xd). Ik heb respect voor zulke mensen, en ik vind het ook belachelijk dat mensen iemand beoordelen op zulke dingen...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    bij ons maakt dat werkelijk geen reet uit hoe je eruit ziet, en da maakt de goths en hippies enz ondeling ook ni uit :D wel leuk, dan kan ik bij mijn metalmaatjes gaan staan en ondertussen kennismaken met een of andere hete hippie of rocker :D al heb je ze meestal verzameld, hippies achter de toiletten, de metals aan de trap, en de woord lln OVERAL xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    iedereen mag kieze hoe hij/zij eruit ziet dus je moet het gewoon negeren als iemand iets tege je zegt, dan moet je gewoon iets terug zeggen, zo logisch is dat:)


    wa is da : signature

    ohja, wij zijn niet volwassen, wij willen gewoon plezier maken.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.