• Bij mij op school lijkt het wel of iedereen gothics haat. Als je een keer zwarte nagellak op hebt krijg je gelijk zulke opmerkingen als: iell, sinds wanneer ben jij een goth? En het zijn niet alleen de gothics hoor, ook de homo's en emo's komen aan bod.
    Ik heb zo'n vreselijke hekel aan mensen die anderen niet accepteren zoals ze zijn.
    Is dat bij jullie ook zo erg: dat iedereen gothics zo raar, en vreemd vind? En wat vinden jullie daarvan?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Nope niemand heeft er moeite mee omdat er ook gothics enzo bij ons op school lopen

    Bij ons dragen de tutjes juist de zwarte nagellak. :')


    *insert philosophical cringe expression here*

    Mijn school is een en al emo (; Ik ben de enige met 3 andere dudes die er "normaal" uitzien. En het is MBO, mensen letten niet zo op uiterlijk bij ons.

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 20:17 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Bij ons op school doet niemand er moeilijk over. Het zijn meer de zij-instromers en mensen van buiten de school die lastig kunnen doen.


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    hahaa, bij mij op school (zo'n 1500 leerlingen) zitten dus serieus nul gothics..


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Ik begrijp je, en dat is ook op mijn school ;o


    They fell in love, didn't they?

    Bij mij is dat ook zo, maar het is wel verminderd in de jaren. En wat zwarte nagelak ermee te maken heeft zal ik nooit begrijpen want ik heb een zus die echt een kakker is, en die draagt het ook? Lol.

    Bij ons op school worden dat soort dingen gelukkig wel geaccepteerd, er lopen ook een paar goths en zo rond.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Bij mij op school mag iedereen zichzelf zijn. Niemand zegt er iets over, ook niet als hij het alleen al denkt. Dat is wel fijn. Ik vind het ook zo vreselijk irritant als ze dat soort mensen gewoon gaan bekritiseren.


    Our perspective only changes when we change our position.

    er zitten maar 1 of 2 emo's, en die worden helemaal dood gepest :'$.


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    mensen bij mij dachten dat ik emo was omdat ik zwart gips had-_- maar ik hou gewoon van de kleur zwart


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Bij ons draagt de halve school zwarte nagellak. En bij mij valt het heel erg mee. We hebben wel een groepje (W)emo's, maar iedereen laat ze gewoon. Hoewel ze soms wel écht raar doen, maar dat zijn van die typische wemo's hahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat zeggen ze ook altijd over mensen bij ons op school (goth/emo).
    Maar de echte emo's en goths laten ze wel met rust. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ja, bij ons vind zowat iedereen het lelijk as fuck. ik ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    bij mij op school hebben we wel een 'gothic groepje' maar ik praat soms wel met die mensen, ookal denken veel dat ik arrogant ben omdat ik ; panterprint, adidas, g-star, make-up en blond ben, maar ik ga gewoon met iedereen om die aardig tegen me doet. :'D
    nouja bij ons is het niet zo erg, maar soms worden er wel opmerkingen naar ze toegegooid.


    Life is a beautiful struggle