• Maar ik kwam net op een 'Neo Nazi' site. & 't is echt wel groot :'D
    Met hun eigen magazine enzo. Al die kale mannetjes die denken rebels te zijn.
    Srsly, waar gaat dit over. We zijn allemaal dezelfde kleur van binnen.
    Verleiding was groot me niet te registreren op het forum en te kijken waar ze nou eigenlijk over praten met elkaar :'D

    Ik ken er eentje, en hij is best aardig, ze zijn niet allemaal het stereotype 'neonazi' (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Hahhaa...eng? ;d

    Carcass schreef:
    Ik ken er eentje, en hij is best aardig, ze zijn niet allemaal het stereotype 'neonazi' (:


    Nee oke, maar het foto album stond nogal vol met getatoeerde kale mannetjes.
    Er zijn vast ook wel anderen. (krul) maar misschien is dat stoer

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 17:43 ]

    Ik vind die mensen echt raar :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Carcass schreef:
    Ik ken er eentje, en hij is best aardig, ze zijn niet allemaal het stereotype 'neonazi' (:


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ken er geen, maar ik heb respect voor iedereen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Voorpost zeker 8]
    Ofofof, die andere, met dat rondje en dat kruis erin als logo. Ben de naam kwijt, was een internationale geloof ik. Als je t zegt dan weet ik het weer.
    Edit: stormfront bedoelde ik!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 18:00 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    TheBoss schreef:
    Voorpost zeker 8]
    Ofofof, die andere, met dat rondje en dat kruis erin als logo. Ben de naam kwijt, was een internationale geloof ik. Als je t zegt dan weet ik het weer.


    haha, die internationale. Blood And Honour :'D

    Perish schreef:
    (...)

    haha, die internationale. Blood And Honour :'D

    Oh die kende ik nog niet 8']
    Alleen Stormfront en Voorpost. Ken zo'n gast die wilde spullen bestellen van Voorpost, maar hij was bang dat z'n ouders erachter kwamen, wou die op het adres van een vriendin laten afleveren :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap die mensen echt niet.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    TheBoss schreef:
    (...)
    Oh die kende ik nog niet 8']
    Alleen Stormfront en Voorpost. Ken zo'n gast die wilde spullen bestellen van Voorpost, maar hij was bang dat z'n ouders erachter kwamen, wou die op het adres van een vriendin laten afleveren :']


    LOL, Zo zie je maar weer. Er zijn best veel in Nederland :Y)