• Zoals sommige weten word bij ons thuis alles geschilderd, dus mn vader zo; Rowan, niet de deuren aanraken!
    Ik zo; Nee doe ik heus niet!
    Dus ik loop naar mn kamer, en duw de deur open met mijn handen
    ._. Mijnn hele handen onder de witte verf, en nu zit ik met terpentine te poetsen op mn handen, plus mijn nieuwe vest zit ook verf op. ._. HANDIG.

    Maar verf ruikt wel lekker. :'D
    Ooit hetzelfde gehad? van dat je ouders nog zeiden niet doen, maar je toch zo stom was het te doen? x3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    nope dat heb ik niet gehad.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als ik aan het lezen ben of ergens geconcentreerd op ben, dan hoor ik meestal niet wat ze zeggen. (A)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dat is voor mij normaal :'D elke keer als wij verven met scouting kom ik roze/groen/rood/watvooreenkleurjemaarwilt thuis


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    klinkt heel erg herkenbaar xD
    (jen, loop nou niet met al die borden naar de keuken? -KLENGKLENGKLENG- alles op de grond xd)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik durf niet te zeggen dat ik nooit tegen iets aan ben gelopen dat net geverfd was, omdat ik dan bang ben dat ik dat binnenkort wel meemaak, haha, dus ik houd m'n mond netjes dicht. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Voiceless schreef:
    Dat is voor mij normaal :'D elke keer als wij verven met scouting kom ik roze/groen/rood/watvooreenkleurjemaarwilt thuis

    Same here.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Niet echt veel maar kleine stukjes, maar dan ook echt een klein beetje.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Ja, als ik dan zogezegd aan het luisteren ben, maar eigenlijk ergens anders bij bezig ben, gebeurt dat wel eens (:


    Save me from myself.

    Voiceless schreef:
    Dat is voor mij normaal :'D elke keer als wij verven met scouting kom ik roze/groen/rood/watvooreenkleurjemaarwilt thuis

    RESURGAM schreef:
    Als ik aan het lezen ben of ergens geconcentreerd op ben, dan hoor ik meestal niet wat ze zeggen. (A)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Yep, ik ging mee schilderen met de muur. (Rode verf) Het was aan het drogen, maar onbewust leunde ik ertegen aan en heel mijn jas onder de rode verf. D: Opzich wel een mooie kleurtje. x'D


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik heb dat meer als ik zelf verf. Op de één of andere manier krijg ik het altijd voor elkaar om mijn hele handen en polsen onder te verven, zonder dat ik voel dat ik dat -waarschijnlijk per ongeluk- doe. Daarom stroop ik altijd mijn mouwen op, haha.
    Ik kan me niet herinneren dat ik iets nats pakte/tegenaan duwde, maar ik zal het vast wel een keer gedaan hebben, haha.


    To live would be an awfully big adventure

    haha, ik hielp laatst een vriendin met haar kamer schilderen, en dat bakje met verf stond op de grond,
    en ze zei zo: kijk uit!;o alleen ik liep door en stond toen met mijn voet in de verf xd


    We can't spend our lives waiting to live.

    yeahhannah schreef:
    haha, ik hielp laatst een vriendin met haar kamer schilderen, en dat bakje met verf stond op de grond,
    en ze zei zo: kijk uit!;o alleen ik liep door en stond toen met mijn voet in de verf xd

    Whoa damn dat is kut, was dat niet een heel werk het eraf te krijgen?


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Jep, toen me broertje net geboren was. Een paar weken oud ofzo.. zeiden me ouders: ''Nanaa, je mag je broertje neit alleen oppakken'', en hoe eigenwijs ik was, pakte ik hem op en liet hem half op mezelf vallen. -vraagmaarniethoe-
    :Y)


    Childhood Is Like Being Drunk. Everyone Remembers What You Did, Except You.