• Ik zit dit jaar in de tweee van het Atheneum + en mijn mentor is echt slecht, echt niet normaal.
    Dingen die hij hoort de vertellen krijgen wij te horen van andere leraren.
    Hij heeft het nooit door als er ruzie is in de klas.
    Ik had laatste hele erge ruzie en toen moest ik op mentorgesprek met diegene. Ik ben toen weggelopen. Hij kwam me halen maar ik wou niet alleen dus er ging iemand mee. En hij deed zo lullig, hij koss de partij van de anderen, dat was heel duidelijk. En hij zei"Ja ik snap jou soms niet" en nog meer van dat soort dingen hij was echt gemeen. Ik ben gewoon weggelopen en ik heb me verborgen in de meisjestoilletten toen hij me achteraan kwam.
    Het uur daarna hadden we les van hem. Ging hij helemaal zeiken dat we naar hem toe moeten komen als er iets is. En toen zei ik "Het hoeft niet aan de mentor te liggen" en toen werd hij zo boos toen ben ik weer weggelopen. Samen met 2 andere ben ik naar de afdelingsleider gegaan maar het heeft niks geholpen.
    Hij geeft wiskunde en een heleboel mensen hadden zich opgegeven voor zo een wedstrijd van school. Meld hij niet wanneer het is en mist iedereen het.

    Hij is dus een flut mentor, ik heb echt een hele grote hekel aan hem


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn Oude mentor werd altijd boos als je iets niet snapte.
    Hij was namelijk ook onze nederlands leraar, en onze klas had(heeft) steeds moeite met een bepaald onderdeel,
    En als je dat dan vraagt word hij direct boos, komt er stoom uit zijn oren en is hij knalrood. Hij gaat dan ook altijd schreeuwen tegen je,
    Het ging op gegeven moment zelfs zo ver dat iedereen weg dook bijv:
    "Zeg antwoord 4!"
    Dan komt hij dus voor je staan en kijkt streng je aan.
    "Euh c?"
    En die leerling heel bang wegduiken, en die man slaat op de tafel.
    Toen heb ik hem eens flink de waarheid gezegt, want hij stond te schreeuwen toen ik heel erg hoofdpijn had.
    Ik had gewoon tranen in mijn ogen, zo erg was het.
    Die les daarna zaten bij onze Aadrijkskunde docent(Onze mentor nu.) En die heeft toen het s.o. wat hij had opgegeven voor die les, verplaatst.
    De meeste zaten gewoon in shock in de klas, waaronder ook ik.
    Ik kwam iets later binnen omdat mijn mentor 'het niet normaal vond' wat ik deed.
    Dus ik kwam Aadrijkskunde binnen, iedereen direct.
    "Goedzo!" "Bedankt Ilona!" "Je bent geweldig!"
    Ik was namelijk de eerste in zijn hele schoolcarriere(Hij is al heel oud!) Die tegen hem in was gegaan.

    Gelukkig is mijn mentor nu heel aardig, en hij ziet direct als er iets met me is.

    Wat mijn punt dus is:
    -Zoek een aardige leraar op, ga daar mee praten. Het kan altijd helpen,
    -Ga desnoods praten met het schoolhoofd,
    -Een vertrouwenspersoon kan handig zijn om even je frustraties kwijt te raken
    Zoek gewoon iedereen je kunt vinden,
    Als je je verhaal goed en concreet uitlegt zullen de meeste voor jouw kant kiezen. De meeste leraren zullen dan ook er iets aan doen,
    Als je zelf alleen maar wegloopt(NIet lullig bedoeld hoor, zou ik in eerste instantie ook doen) kom je niet verder. Weglopen kan natuurlijk wel eens, maar je moet ook zelf actie ondernemen wil je er iets aan veranderen.


    Write the pain away <3

    mijn mentor geeft wiskunde tijdens mentoruur.
    ze zegt dat we niet meer mogen zeuren over leraren, maar vertelt het wel altijd als een leraar naar ons is geweest.
    doet geen moeite voor de klas als er problemen zijn
    onze klas heeft graag hulp met planning, maakt ze van de mentorles voor de toetsweek een wiskundeles, dus kan ze ons niet helpen met plannen
    we moeten engels praten (ik doe tto, maar er zijn ook vakken in het nederlands. juist bij zoiets als mentorles zou je zelf mogen beslissen of je het in het nederlands of engels doet om jezelf beter uit te drukken)
    ze geeft huiswerk voor lob en als je het niet hebt mag je nablijven.
    als we klagen over iets, vergeet ze het te melden aan de afdelingsleider of leraar
    we horen alle belangrijke dingen van andere leraren, zoals: wij hebben vorig jaar nog nooit een invaluur gehad, dus we wisten er nix over. hebben we n inhaaluur, vraagt de lerares: 'hebben jullie je boeken bij je voor [vak dat we dat moment hadden]?' niemand had het bij zich. 'maar dat horen jullie toch te weten dat je die mee moet nemen? dat vertelt jullie mentor.' mogen we gaan uitleggen dat onze mentor niets doet. al meer dan 8 x gebeurt.

    dusss, je bent niet de enige;)


    Who needs love when there is chocolate

    dubbelpost :'D

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 19:57 ]


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    klik en aanschouw mijn mentor, ze is echt te erg. (ik doe gymnasium :'D)


    Dream as if you'll live forever but live as if you'll die today.

    Mijn mentor is geweldig. Wat dat betreft heb ik dus geluk.


    Our perspective only changes when we change our position.

    nerveus schreef:
    Dat is echt zwaar kut :O

    Mijn mentor is heel chill! :D


    die van mij ook! ^.^


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Mijn mentor is ook kut. Hij geeft scheikunde en zei letterlijk: Marij, je rapport is hopeloos. Je blijft tochwel zitten wat je nu ooknog probeert te veranderen. 'Ja, daar heb ik wat aan, wat een geweldige hulp! *kuch*
    je bent dus niet de enige... niet dat dat wat uitmaaktxD


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Vorig jaar had ik ook een hele stomme
    Ik mocht van haar niet naar gymnasium omdat ik een 4 stond voor Frans, maar ik stond wel een 8 voor latijn. En van de andere lerare mocht het wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one