Ik zit dit jaar in de tweee van het Atheneum + en mijn mentor is echt slecht, echt niet normaal.
Dingen die hij hoort de vertellen krijgen wij te horen van andere leraren.
Hij heeft het nooit door als er ruzie is in de klas.
Ik had laatste hele erge ruzie en toen moest ik op mentorgesprek met diegene. Ik ben toen weggelopen. Hij kwam me halen maar ik wou niet alleen dus er ging iemand mee. En hij deed zo lullig, hij koss de partij van de anderen, dat was heel duidelijk. En hij zei"Ja ik snap jou soms niet" en nog meer van dat soort dingen hij was echt gemeen. Ik ben gewoon weggelopen en ik heb me verborgen in de meisjestoilletten toen hij me achteraan kwam.
Het uur daarna hadden we les van hem. Ging hij helemaal zeiken dat we naar hem toe moeten komen als er iets is. En toen zei ik "Het hoeft niet aan de mentor te liggen" en toen werd hij zo boos toen ben ik weer weggelopen. Samen met 2 andere ben ik naar de afdelingsleider gegaan maar het heeft niks geholpen.
Hij geeft wiskunde en een heleboel mensen hadden zich opgegeven voor zo een wedstrijd van school. Meld hij niet wanneer het is en mist iedereen het.
Hij is dus een flut mentor, ik heb echt een hele grote hekel aan hem
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one