• En het moet, want ik heb volgende week examens en ben er nog maar net door voor dit trimester. Elk woord dat ik schrijf op mijn cursusblad, vind ik veel te slordig en gooi ik weg. Hoe beginnen jullie?


    Olive

    Aan iets totaal anders denken :Y)

    Me vervelen, doodvervelen. En hopen dat mijn mentor een stage kan regelen bij een krant of shitty, want ik wil niet met 5 vwo meelopen,


    SLOAN.

    Ik heb op dit moment helemaal hetzelfde probleem! Ik vrees dat er niets anders op zit dan je er gewoon aan te zetten, maar zoiets is veel makkelijker gezegd dan gedaan. D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Of of, gewoon doorschrijven, slordig, ugly or whatever, gewoon doorschrijven. Dan zet je je brein ana het werk. En achteraf pas je het aan :Y)

    Uitstellen totdat het echt moet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    typ het anders


    I love you Irem

    RESURGAM schreef:
    Ik heb op dit moment helemaal hetzelfde probleem! Ik vrees dat er niets anders op zit dan je er gewoon aan te zetten, maar zoiets is veel makkelijker gezegd dan gedaan. D:

    Ik dacht dat ik de enigste was --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga meestal ergens zitten zonder afleiding, pak mijn boeken er bij en begin te lezen. De badkuip is er de perfecte plek voor 8D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.