• Hi, (:

    Vaak zie je hier in topics van Q-etters geen JBieber verhalen willen lezen, of hem niet mogen. Maar als je sommige JBieber verhalen ziet, hebben ze vaak zoiets van 300 abo's. Maar je hoeft geen JBieber fan te zijn om zo'n verhalen te lezen of zo, het valt me alleen maar op.

    Wie valt het ook op? En wie is eigenlijk fan van hem?

    Ik in iedergeval wel, (:

    edit; Slotje?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 22:37 ]

    Q-etters. x'D We zijn geen etters hoor. ;O
    Maar euh, ja, dat kan? Dan zijn er waarschijnlijk ook mensen die het verhaal echt leuk vinden, en er niet alleen op letten dat Bieber erin speelt?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik nieeet.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    SSSoep schreef:
    Q-etters. x'D We zijn geen etters hoor. ;O
    Maar euh, ja, dat kan? Dan zijn er waarschijnlijk ook mensen die het verhaal echt leuk vinden, en er niet alleen op letten dat Bieber erin speelt?


    Q-etters = Quizlet-etters

    Ik begrijp 't niet. Wat is nou je punt? :x


    wth.

    Die van mij en mijn vriendin hebben ook 334 abo's en veel mensen gaven in een reactie toe dat ze Justin Bieber niet mogen maar dit verhaal echt gaan volgen (:


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Quixotic schreef:
    Ik begrijp 't niet. Wat is nou je punt? :x


    Gewoon, dat je (ik) vaak in topics zien dat ze Jb niet mogen of zo, en dan denk je dat er hier geen veel fans van hem zijn. Maar als je sommige verhalen ziet, die hebben vaak 300 abo's of zo. Maar je moet ook geen fan zijn om die verhalen te lezen, maar ik bedoel maar. Het valt gewoon op.

    Het gaat ook om het verhaal niet om wie erin speelt (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Coeliejoelie schreef:
    (...)

    Q-etters = Quizlet-etters

    Ja, dat had ze wel door denk ik. Ze doelt op het feit dat wij géén etters zijn


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ja, dat had ze wel door denk ik. Ze doelt op het feit dat wij géén etters zijn


    Weet ik,

    Mijn verhaal heeft 236 abo's en ik kreeg laatst een reactie: 'Thank God, eindelijk een Bieberstory die goéd geschreven is!'. Jup, daar werd ik toch wel blij van. Maar ik denk dat het voor de Q'ers (Q-etters?) die JB haten het gewoon heel moeilijk voor te stellen dat meisjes verliefd op hem worden?


    It's time to be happy again.

    Coeliejoelie schreef:
    (...)

    Q-etters = Quizlet-etters


    Moet het dan niet Quizletters zijn, Q-ters of Q-ers?
    ontopic: ik ben geen fan maar ik haat hem niet, maar ik lees ook geen verhalen

    [ bericht aangepast op 22 maart 2011 - 22:37 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Indian schreef:
    Mijn verhaal heeft 236 abo's en ik kreeg laatst een reactie: 'Thank God, eindelijk een Bieberstory die goéd geschreven is!'. Jup, daar werd ik toch wel blij van. Maar ik denk dat het voor de Q'ers (Q-etters?) die JB haten het gewoon heel moeilijk voor te stellen dat meisjes verliefd op hem worden?


    So right.


    live the life you love

    Ik ben niet speciaal fan van hem ofzo, maar heb er ook geen problemen mee, maar het valt idd wel op dat er hier veel Jbieber haters zitten.

    Beetje overdreven gedoe als je het mij vraagt:X


    Karma is sowieso een vrouw, jongens kunnen gewoon niet zo bitchy zijn.

    Dat viel me niet op want ik klik die verhalen niet aan :']


    No growth of the heart is ever a waste

    SSSoep schreef:
    Q-etters. x'D We zijn geen etters hoor. ;O
    Maar euh, ja, dat kan? Dan zijn er waarschijnlijk ook mensen die het verhaal echt leuk vinden, en er niet alleen op letten dat Bieber erin speelt?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain