• There's a new Cullen in town! (kon het niet laten)

    Kesha heeft tijdens een concert in het Australische Sydney haar fans geschokt. Tijdens haar optreden in het kader van het Future Music Festival haalde ze het hart van een dier tevoorschijn en kneep ze het bloed eruit, in haar mond en over haar borst.

    Vermoed wordt dat de stunt onderdeel zal uitmaken van haar Sleazy'-tournee die later dit jaar van start gaat. Tijdens die nieuwe show wil Kesha haar fans ook bedelven onder condooms met haar gezicht op de verpakking.

    "Wie naar een show komt, mag zich aan een aanval op de zintuigen verwachten. Je zal onder het zweet, de glitter en het bier zitten, en met wat geluk krijg je ook een Kesha-condooom. Als het scheurt, moet je je zoon of dochter wel naar mij noemen", aldus Kesha. (bang/lb)



    Bron


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Houston schreef:
    Even iets anders, ligt het aan mij of is ze aangekomen.. :X

    Dacht ik ook.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Is dat een fatsuit of ben ik gek.


    Hope goes lost but never dies.

    Ze lijkt een beetje op een pad zo...

    Voiceless schreef:
    Ze wordt dik.
    En ze doet Lady Gaga nu wel na vind ik? :'D


    I´m nothing special.

    Omg jongens dit is echt zo fucking sneu hé.
    Met zijn allen gaan zeiken dat we mensen niet op uiterlijk moeten oordelen, maar haar wel dik noemen? Heeeel geloofwaardig.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De muziek van KE$HA vind ik super hoe ze zich gedraagt vind ik ietsje minder.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Voor alle mensen die denken dat ze fameus is aangekomen, kijk naar haar nek. Dan zie je de overgand van haar huid en het verdikkingspak? Of ligt het aan mij? (;


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Amused schreef:
    Ze is echt gestoord.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky