• There's a new Cullen in town! (kon het niet laten)

    Kesha heeft tijdens een concert in het Australische Sydney haar fans geschokt. Tijdens haar optreden in het kader van het Future Music Festival haalde ze het hart van een dier tevoorschijn en kneep ze het bloed eruit, in haar mond en over haar borst.

    Vermoed wordt dat de stunt onderdeel zal uitmaken van haar Sleazy'-tournee die later dit jaar van start gaat. Tijdens die nieuwe show wil Kesha haar fans ook bedelven onder condooms met haar gezicht op de verpakking.

    "Wie naar een show komt, mag zich aan een aanval op de zintuigen verwachten. Je zal onder het zweet, de glitter en het bier zitten, en met wat geluk krijg je ook een Kesha-condooom. Als het scheurt, moet je je zoon of dochter wel naar mij noemen", aldus Kesha. (bang/lb)



    Bron


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kunnen ze nooit eens normaal doen?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vroeger heette zoiets nog entertainment en muziek.. tenminste dat moest het voorstellen. Het is erg, maar ik vind dit zelfs pijnlijk om te lezen, terwijl normaal dat soort dingen me echt geen flikker uitmaken. Maarja, leuk voor de mensen die zich erop en over kunnen verheugen zal ik dan maar zeggen (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is vreselijk degoutant en het doet me ongelooflijk hard aan lady gaga denken. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'





    OMG


    I love you Irem

    Ok, WTF o.o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Maar.. even voor alle duidelijkheid? Het dierenhart is echt? Ik hoop dat alle diereninstanties ter wereld haar voor de rechter slepen :3


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Maar.. even voor alle duidelijkheid? Het dierenhart is echt? Ik hoop dat alle diereninstanties ter wereld haar voor de rechter slepen :3

    het dier was toch al dood,
    ze heeft het waarschijnlijk gewoon van een slachthuis gehaald

    Eén woord; Ranzig!


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Trouwens, is ze in verwachting of zo?
    -No offence, maar ze lijkt dikker dan eerst.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    het dier was toch al dood,
    ze heeft het waarschijnlijk gewoon van een slachthuis gehaald
    'Vermoed wordt dat de stunt onderdeel zal uitmaken van haar Sleazy'-tournee die later dit jaar van start gaat.' Sorry maar ik vind het echt kansloos en respectloos en sowieso ongeschikt voor haar (jonge) publiek als ze dit op al haar concerten gaat doen, of in ieder geval op verschillende daarvan. mensen zien haar zogenaamd als rolmodel. Dan is het vreemd dat je zoiets doet als je je daar bewust van bent. Maarja. Trash is the new Glam tegenwoordig dus ik zal er maar niets over zeggen verder :Y), ik ben niet meer van deze tijd (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    omg, wat is ze dik geworden o.o
    En ik vind haar wel geweldig. Maar dit gaat wel weer wat té ver. :x


    Sometimes it's best not to care.

    KirstenSnaps schreef:
    (...) 'Vermoed wordt dat de stunt onderdeel zal uitmaken van haar Sleazy'-tournee die later dit jaar van start gaat.' Sorry maar ik vind het echt kansloos en respectloos en sowieso ongeschikt voor haar (jonge) publiek als ze dit op al haar concerten gaat doen, of in ieder geval op verschillende daarvan. mensen zien haar zogenaamd als rolmodel. Dan is het vreemd dat je zoiets doet als je je daar bewust van bent. Maarja. Trash is the new Glam tegenwoordig dus ik zal er maar niets over zeggen verder :Y), ik ben niet meer van deze tijd (nerd)

    daar heb je een punt

    Over gestoord gesproken,zoiets doe je toch niet?
    Gek


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ianthomas4ev schreef:
    (...)
    daar heb je een punt
    Maar het zal inderdaad wel dat het uit een slachthuis kwam. Anders is het sowieso strafbaar.. maar het idee. Ik vind het eng en raar en ik snap niet wat ze ermee wil bereiken :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.