• There's a new Cullen in town! (kon het niet laten)

    Kesha heeft tijdens een concert in het Australische Sydney haar fans geschokt. Tijdens haar optreden in het kader van het Future Music Festival haalde ze het hart van een dier tevoorschijn en kneep ze het bloed eruit, in haar mond en over haar borst.

    Vermoed wordt dat de stunt onderdeel zal uitmaken van haar Sleazy'-tournee die later dit jaar van start gaat. Tijdens die nieuwe show wil Kesha haar fans ook bedelven onder condooms met haar gezicht op de verpakking.

    "Wie naar een show komt, mag zich aan een aanval op de zintuigen verwachten. Je zal onder het zweet, de glitter en het bier zitten, en met wat geluk krijg je ook een Kesha-condooom. Als het scheurt, moet je je zoon of dochter wel naar mij noemen", aldus Kesha. (bang/lb)



    Bron


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    She's crazy and insane in her head!
    Serieus die moet eens nodig naar de psycholoog!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmm, De condooms doet me denken aan the millionaires, Ke$ha doet hun dus duidelijk na.
    The Millionaires hadden veel en veel eerder dit jaar ook al eigen condooms waar stay the night ofterwijl een liedje van hun op staat.
    Ik vind ke$ha ook echt een na aper van hun muziek, Millionaires forever, Dgaf.
    Millionaires zijn sinds 2006 'till forever.


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    VampireMoney schreef:
    Waar gaat de muziek wereld toch heen.


    We accept the love we think we deserve.

    Iel ze is kk lelijk geworden.


    Dreams only last for a night ☮.

    Is ze nou zoo dik geworden of het ik het nou mis?

    En Ze is gestoord!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oké dat gaat op zich wel ver, maar ik vind het nog steeds genius.
    Ik vind het wel jammer dat ze zo stevig is geworden, ze was echt heel mooi. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ranzig!!!


    Don't serch to love, love will find you.

    Stekelenburg schreef:
    O__O

    Ze is wel een beetje steviger geworden zeg..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ianthomas4ev schreef:






    Ze is echt veel aangekomen o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    + het is ranzig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    0______o .......


    Shoganai i ne~

    Oké, ligt het aan mij of is Ke$ha gewoon helemaal gek?..


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb het gelezen in Joepie

    BTW is ze bijgekomen?


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Gatverdamme. Wat een ranzig persoon. En aandachttrekkerij en alles.
    watiszijtrouwensdik?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    wow, ja een beetje aangekomen ja.
    Ach, ene kant, dat hoort gewoon bij haar,


    Alleen maar tranen van geluk