• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Maarten Stekelenburg.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Stekelenburg - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

    - Anne © Busquets maakt 48,
    username verandering doorgeven aub.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 16:26 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ja, ik baal daar ook van. Ik durf geen eens te zeggen of dat wel echte liefde is, en niet gewoon een mediastunt. Ik bedoel, beide zo'n druk leven vol pers, dat kan nooit goed gaan. En ik kan haar niet uitstaan met die geplamuurde wangen van der en die kutlach.


    Laten we zeggen dat iedereen in dit huis Yolanthe niet mag, en btw ze faaaalt in acteren x'D hahah we gingen by bio iets over genen kijken, en zij speelde daarin dus ik; tering hoe erg kan je een ding verpesten o.O toen het begon, was het helemaal erg hahaha x'D op het eind; ohhh.. -naam- myn broerr (H) alsof ze dik in love was ofzoo o.Ô

    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 15:37 ]


    Y'all been to Nashville?



    Voor Lynn ghehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    xNavasaholic schreef:
    Laten we zeggen dat iedereen in dit huis Yolanthe niet mag, en btw ze faaaalt in acteren x'D hahah we gingen by bio iets over genen kijken, en zij speelde daarin dus ik; tering hoe erg kan je een ding verpesten o.O toen het begon, was het helemaal erg hahaha x'D op het eind; ohhh.. -naam- myn broerr (H) alsof ze dik in love was ofzoo o.Ô

    JA! Wij moesten bij Biologie ook een filmpje over genen kijken en ze kan daar zo slecht in acteren.

    RVertonghen schreef:



    Voor Lynn ghehe


    Omg geil hahaha x'D


    Y'all been to Nashville?

    Sneijder schreef:
    (...)
    JA! Wij moesten bij Biologie ook een filmpje over genen kijken en ze kan daar zo slecht in acteren.


    Hahaha ook op het eind dat ze erachter kwam dat der beste vriend der halfbroer was? x'] we hebben zoooo focking hard gelachen hea x'D


    Y'all been to Nashville?

    Ik gaaa zonnennn (nerd) heerlyk weerr love it :9~


    Y'all been to Nashville?

    Ik vind Wesley & Yolanthe wel leuk eigenlijk, en ik heb het niet zo enorm tegen Yolanthe, behalve dat ze een golddigger is..

    Maar, goedemiddag btw. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Villalicious schreef:
    Ik vind Wesley & Yolanthe wel leuk eigenlijk, en ik heb het niet zo enorm tegen Yolanthe, behalve dat ze een golddigger is..

    Maar, goedemiddag btw. :Y)

    Guttentag. _O_


    Everything is worse without music.

    Villalicious schreef:
    Ik vind Wesley & Yolanthe wel leuk eigenlijk, en ik heb het niet zo enorm tegen Yolanthe, behalve dat ze een golddigger is..

    Maar, goedemiddag btw. :Y)


    Alohaaaa:9~
    Thank you voor je seksie reactie @ m'n blog ghehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik begin voetbal en voetballers steeds minder leuk te vinden en Harry Potter steeds meer.

    Sneijder schreef:
    Ik begin voetbal en voetballers steeds minder leuk te vinden en Harry Potter steeds meer.

    KIM, BEN JE ZIEK?!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Olaya schreef:
    KIM, BEN JE ZIEK?!

    Eigenlijk niet.

    Hoi seksie wags!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Helloo.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hoi Lien :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John