• Members of the WAG-gang:
    Carbonero - Lynn - WAG van Gerard Piqué & Xavi.
    Sneijder - Kim - WAG van Maarten Stekelenburg.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Olaya - Elena - WAG van Samir Nasri & David Villa.
    Francesc - Marjolien - WAG van Cesc Fabregas & Nicklas Bendtner.
    Busquets - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Gonzalo Higuain.
    Stekelenburg - Claire - WAG van Dirk Kuijt & Arjen Robben.
    Gracious - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Villalicious - Esther - WAG van David Villa.
    Zaida - Amber - WAG van Lionel Messi.

    - Anne © Busquets maakt 48,
    username verandering doorgeven aub.


    [ bericht aangepast op 23 maart 2011 - 16:26 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aahw, die is cuteeee
    en ik hoop dat je hem snel vind gheheheeh


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Gracious schreef:


    Ik kon die halfnaakte niet vinden, wanneer ik hem zie doe ik hem direct, maar deze is cuuuuuuuuuute.


    hy kykt wel een beetje sloom x'D well coettiee idd ;3 woow dt ik dt over Bojan zeg o.Ô


    Y'all been to Nashville?

    xNavasaholic schreef:
    Omg heb je Rodney Sneijder wel is geroken, tering ik had moeten vragen welk luchtje hij droeg :9~

    Ja, Sneijders zijn gewoon leuk. (cat)

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ja, Sneijders zijn gewoon leuk. (cat)


    Hahaha jaa nou Rodney zeker in RL, hij is ook nicee ;3 hihii, Wesley vind ik ook cutee maar VERSCHRIKKELIJK dat hij met die trien van een Yolanthe getrouwd is -.- haaat aaan haaar!


    Y'all been to Nashville?


    Die lange pest dat kleintje


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb zin om dit topic vol te spammen aangezien ik steeds meer lieven van Bobo zie, maar ik wil niet dat jullie me gaan haten :')


    Everything is worse without music.

    xNavasaholic schreef:
    Hahaha jaa nou Rodney zeker in RL, hij is ook nicee ;3 hihii, Wesley vind ik ook cutee maar VERSCHRIKKELIJK dat hij met die trien van een Yolanthe getrouwd is -.- haaat aaan haaar!

    Ja, ik baal daar ook van. Ik durf geen eens te zeggen of dat wel echte liefde is, en niet gewoon een mediastunt. Ik bedoel, beide zo'n druk leven vol pers, dat kan nooit goed gaan. En ik kan haar niet uitstaan met die geplamuurde wangen van der en die kutlach.

    xNavasaholic schreef:
    (...)

    Hahaha jaa nou Rodney zeker in RL, hij is ook nicee ;3 hihii, Wesley vind ik ook cutee maar VERSCHRIKKELIJK dat hij met die trien van een Yolanthe getrouwd is -.- haaat aaan haaar!

    Ik vind Yolanthe mooi


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Gracious schreef:
    Ik heb zin om dit topic vol te spammen aangezien ik steeds meer lieven van Bobo zie, maar ik wil niet dat jullie me gaan haten :')


    Ik ga jou niet haten hoor hahahaah



    Volgens mij moeten ze dat kind gewoon pesten ghehehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik moet Yolanthe ook niet zo, heb het niet zo met haar.. naja geen woorden om het uit te leggen.


    Everything is worse without music.

    Ik kan het niet uitstaan als mensen een rollentopic maken en vervolgens niet vertellen wie de rol krijgen en niet vertellen wanneer het verhaal begint.

    Sneijder schreef:
    (...)
    Ja, ik baal daar ook van. Ik durf geen eens te zeggen of dat wel echte liefde is, en niet gewoon een mediastunt. Ik bedoel, beide zo'n druk leven vol pers, dat kan nooit goed gaan. En ik kan haar niet uitstaan met die geplamuurde wangen van der en die kutlach.


    Waarom zou het nou weer een media stunt zijn?
    Ik vind Yolanthe bij Wesley passen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    @Reina, ze moeten gewoon Bojan hebben omdat hij zo'n schattige baby is HAHA.


    Kijk hier heeft ie weer een Bromance met Pique.


    Everything is worse without music.

    oke volgens mij spam ik nu te veel met filmpjes van bojan
    maar ghehe
    ik vind het wel grappig..
    maar oke wss kennen jullie ze allemaal al lang. maar dat maakt mij lekker niet uit(cat)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RVertonghen schreef:
    Waarom zou het nou weer een media stunt zijn?
    Ik vind Yolanthe bij Wesley passen.

    Ik kan het niet goed uitleggen, mijn gevoel zegt dat. Alsof ze beide weer met een schone lei moesten beginnen en beide weer positief in het nieuws wouden. Maar nu hou ik erover op, ik vind het een kut onderwerp.