Op aanraden van een vriendin plaats ik hier een topic over mijn leven zeg maar.
Ik ben op de basisschool heel erg gepest, niet normaal. In groep 7 ben ik voor het laatste jaar van school veranderd. Omdat ik zo erg werd gepest. Groep 8 was beter, maar niet goed. Ik werd weer gepest. Ik had daar 3 hele goede vriendinnen. Iemand anders heeft ze tegen mij opgestookt.
Toen veranderde ik weer van school dit keer omdat ik naar de middelbare ging. Ik was bang omdat ik met kinderen van mijn eerste bassisschool in de klas zat. Dat jaar begon goed, ik was zelfs populair. Maar na nog geen halfjaar lag ik eruit. Ik werd gepest en genegeerd. Ik had niemand dus ging ik om met een ander meisje uit de klas dat alleen was en iemand van een andere klas. In de 2de weer een andere klas. Ik had 3 hele goede vriendinnen waaronder 1 hartsvriendin. Voor het eerste vertrouwde ik weer iemand. Maar ik begon buiten het groepje te liggen en door een knallende ruzie die nog bezig is ben ik ze kwijt. In de klas zit ik altijd alleen, ook in de pauzes. Als we groepjes moeten vormen blijf ik als laatste over. Ze zeggen dingen tegen me als "Jij bent raar, kan je het zien" want ik zie maar weinig.
En dat was alleen nog maar school. Thuis gaat het ook niet goed.
Ik heb 2 oudere zussen, een zwaargehandicapte broer en een broertje. Groot gezin dus. Mijn ouders zijn 2 jaar gescheiden geweest, maar voor mijn broer weer bij elkaar gaan wonen. Ik voel me thuis niet op mijn gemak omdat mijn broertje me heel erg pest, ik ben bang voor hem. Mijn moeder is bijna elke dag boos op me, Ik kan niks goed doen. Ik voel me thuis niet veilig. Mijn ene zus studeert en is het huis uit. Maar als ze er is is ze meestal chagerijnig. Mijn andere zus wisselt. Soms is ze heel aardig,maar vaker is ze gemeen. Ik vertel al 3 jaar niks meer aan mijn ouders over het feit dat ik nog gepest wordt. Ik moet van mijn ouders van alles doen. Naar huiswerkbegleiding, naar dit, naar de fysio voor mijn rug. Ik moet nu echt eens gaan lijnen. Ik heb steeds minder vrije tijd. Ik voel me niet fijn, Ik voel me lelijk en onzeker. Ik heb op quizlet meer vrienden dan in het echt
Dit is mijn leven
L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one