• Ik ga waarschijnlijk bij de Jumbo werken maar ben totaal vergeten het loon te vragen. Weet iemand dit?
    Ik ben 16 jaar en ga achter de kassa.

    @mensen die het niet weten plaats bitte geen bericht anders lees ik dat er een nieuw bericht is staat er dat ze het niet weten. Dank u.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2011 - 19:29 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    nopee
    sorry.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Geen idee


    What is youre favo scary movie?

    Brainfreezz schreef:
    nopee
    sorry.


    Oke, maar plaats dan geen bericht -.- hier heb ik ook niet veel aan.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Minimumloon toch?
    Ze hebben bij de Jumbo wel lekkere vodka-mix voor €2 :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Een vriendin van me werkt bij de jumbo, zij zegt wel dat 't slecht verdiend en het rotwerk is. Zij is 15.


    live the life you love

    Haha, leuk :D

    Ik heb geen idee, sorry :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk idd het minimum :'D

    Decay schreef:
    (...)

    Oke, maar plaats dan geen bericht -.- hier heb ik ook niet veel aan.

    Daarmee schopt ze het topic toch weer op?

    Supermarktbaantjes zijn zowel saai als slechtbetaald (het uiterste minimumloon dus). Dus ik zou het nog een keer heroverwegen als ik jou was..


    ars moriendi

    Bedoel je zoiets? (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Daarmee schopt ze het topic toch weer op?

    Supermarktbaantjes zijn zowel saai als slechtbetaald (het uiterste minimumloon dus). Dus ik zou het nog een keer heroverwegen als ik jou was..


    Ja dat is waar alleen zei ze dat ik in principe al ben aangenomen, iig moet nog papieren invullen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik denk 3nogwat


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    Daarmee schopt ze het topic toch weer op?

    Supermarktbaantjes zijn zowel saai als slechtbetaald (het uiterste minimumloon dus). Dus ik zou het nog een keer heroverwegen als ik jou was..

    Pardon? Ik werk bij de C1000 en verdien één euro meer per uur dan een vriendin van me die bij de Sneakers werkt en zij is ook nog eens een jaar ouder.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Goblin schreef:
    Ik denk 3nogwat


    Life's too short to take too seriously

    Reticent schreef:
    (...)
    Pardon? Ik werk bij de C1000 en verdien één euro meer per uur dan een vriendin van me die bij de Sneakers werkt en zij is ook nog eens een jaar ouder.

    Vanochtend toevallig nog hoorde ik dat uit onderzoek is gebleken dat over het algemeen supermarktbaantjes de slechtstbetaalde bijbaantjes van allemaal zijn. =3


    ars moriendi

    Decay schreef:
    (...)

    Ja dat is waar alleen zei ze dat ik in principe al ben aangenomen, iig moet nog papieren invullen.

    Anders bel je ff op? =3


    ars moriendi