• Ik keek zoals in mijn andere topic in de top 40 van 1987 nu denk ik dus. Onze kinderen later zeggen vast:
    -Wie is Justin Bieber
    -Wat luisterde jullie toen voor muziek, wat een shit.
    -Haha hadden jullie laptops?
    -Wat een slechte pixel-kwaliteit was er toen.
    -Haha jullie noemde Lady GaGa vreemd kijk eens naar -naam van nog niet geboren ster.

    Heel vreemd voor ons is dit hoge kwaliteit voor hen straks niet.
    We worden allemaal ouder en straks raken we uit de tijd en voor je het weet noemen onze kinderen ons ouderwets en streng. Ik vind dit best raar om aan te denken dat zij ooit zullen denken dat dit een bagger-tijd was zonder goede technologie en niet zullen weten wie Lady Gaga en Katy perry waren enz.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Maar we hebben ook nog goed bands zoals Coldplay, die later nog steeds bekend zullen zijn. En anders leer ik ze kennen aan mijn kinderen. Die moeten ze gewoon kennen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja daar denk ik echt heel vaak aan! aan de andere kant wil ik niet ouder worden, maar aan de andere kant is het ook wel beter.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik ging er vandaag ook over nadenken, toen ik op de fiets zat, waarom we eigenlijk op deze wereld leven en dat auto's eigenlijk heel raar zijn. (nerd)


    As travars

    Ik wil toch geen kinderen later dus dat komt even mooi uit (nerd)

    MAAR, als ik al kinderen krijg; ik stomp alle liedje van GaGa in hun bolle hoofden, dat ze dat maar vast mogen weten ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    iloveminke schreef:
    Ja, ik denk daar best vaak over na, lijkt me wel grappig eigenlijk.. ^^
    maar ik vraag me af hoe erg ons wereldje gemoderniseerd zal zijn.

    Chamassa schreef:
    hahahaha ja maar dat denk ik nu dus over de muziek,artiestem, films enzo van onze ouders hun puber tijd xD


    Uhu daarom juist ^^


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Zó ver denk ik gelukkig niet o.O


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Shh.
    Ik wil nog niet oud worden xD


    Love sheds light one the darkest of times