• Ja, dat heeft iedereen. Maar door mijn donkerbruine haarkleur vallen ze bij mij echt op. Ik vind het echt niet mooi. Vandaag kreeg ik er een opmerking over, een heel irritante, en ik trek het me aan.
    Naja.. ik zat er ook wel al langer mee, en nu wil ik er verandering in brengen.
    Hoe kan ik het op zo een minstpijnlijke manier wegdoen?
    & Hoe kan ik het best omgaan met de opmerkingen.

    Danke sjeun :$


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Nou, het is en zal pijnlijk zijn: harsen. Dat is denk ik de enige manier..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Uhm minst pijnlijke? Geen idee..
    Ik zou het harsen, dan hoef je het maar 1 x in de 2/3 maanden ofzo te doen -denk ik-


    Me so good.

    Nevada schreef:
    Nou, het is en zal pijnlijk zijn: harsen. Dat is denk ik de enige manier..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik hars het ook gewoon, heb zwart haar dus tja..
    Harsen!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Elke maand harsen...


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik weet echt niet of je het wel zou moeten weghalen. Een vriendin van me heeft het gedaan, en ze heeft nu steeds wel eens één zo'n haartje zitten, en dat ziet er ook heel lelijk uit.
    Misschien moet je het eerst gewoon proberen te blonderen, dat valt veel minder op en is pijnloos.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    ik doe het met touw maar dat is dus mijn manier

    Ik heb ontharing crème en het helpt echt bij mij want ik heb dat ook.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Nou, harsen of verven :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    iloveminke schreef:
    ik hars het ook gewoon, heb zwart haar dus tja..
    Harsen!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Geen idee ik ben blond. (cat)
    Maar harsen lijkt mij ook het beste. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xSnoepjex schreef:
    Uhm minst pijnlijke? Geen idee..
    Ik zou het harsen, dan hoef je het maar 1 x in de 2/3 maanden ofzo te doen -denk ik-
    maar als je ze eraf haalt komen ze met meer terug-.-


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Nevada schreef:
    Nou, het is en zal pijnlijk zijn: harsen. Dat is denk ik de enige manier..


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik scheer het gewoon. Maar ik heb ook de tijd ervoor en moest het minstens 1x in de week doen, als het even 2x in de week. Bij 1x in de week komen er al wat haren terug, maar die vallen dan nog niet zo op.
    Ik heb bruin haar, dus heb daar ook last van. Omdat ik geen zin heb om voor mijn bovenlip iets te kopen, doe ik gewoon hetzelfde als bij de rest :')


    To live would be an awfully big adventure

    heel onpijnlijk en het is niet schadelijk. Gewoon heel hard wrijven op de delen waar het het ergst is en dat dan iedere dag ff doen of gewoon een paar dagen en dan een tijdje niet. Zo zorg je er voor dat je haartjes uitvallen en dat ze minder snel terug groeien. Harsen mag je op een gegeven moment iedere week gaan doen. En dat is echt heel pijnlijk xD


    Love sheds light one the darkest of times