• Ik begin een echte hekel er aan te krijgen.
    Ik heb vriendinnen en vrienden in mijn klas en ook buiten mijn klas maar toch voel ik me zo verdomd depri als ik daar ben.
    Ik haal alleen maar slechte punten terwijl ik hartstikke mijn best doe. En ik denk te veel na als ik in de klas zit. Over hoe slecht mijn leven de laatste tijd is gegaan.
    Het liefst zou ik thuis onderwijs nemen of morgen ziek thuis blijven. Maar ik wil morgen wel trainen dus ik ben verplicht om naar school toe te gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat heb ik ook vaak.

    Not fun,,

    Hé, sgat, niet opgeven. Je kan het heus wel. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tja, ik wil ook niet naar school. Mocht me eerst wel afmelden van mijn psycholoog, maar mijn school gelooft het niet meer. Dus ik moet wel. Vooral op maandag moet ik er zijn, aangezien ik dan gym heb en ik al heel veel uren gym gemist heb en misschien geeneens examen mag doen daardoor. :l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien moet je er met iemand over praten? Ik weet dat het stom klinkt, maar het is vaak een van de betere opties! :|


    dude, i can move my toes

    Misschien zit je wel op het verkeerde niveau ofzo...


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    Misschien zit je wel op het verkeerde niveau ofzo...


    Nee, dat is het punt,
    Ik heb iets van 10 toetsen gedaan die zeggen: Havo
    en daarom ben ik naar het Havo/Vwo gegaan


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmm, de mensen van school wilden me op vmbo hebben, maar ik doe volgend jaar maar mooi eindexamen op vwo! :Y)

    En in welke klas zit je? De tweede? Want meestal is het ook zo dat het vwo stuk dat erdoorheen zit ervoor zorgt dat het lastig is. Even volhouden nog, en dan kun je kiezen voor havo. (;

    [ bericht aangepast op 20 maart 2011 - 22:51 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb ook dat ik -soms- heel erg mijn best doe en nog blijf ik waarschijnlijk zitten..
    Ik was me aan het bedenken om morgen nep-ziek te zijn, maar anders moet ik 2 proefwerken inhalen..

    Ga na en onder schooltijd leuke dingen doen met vriendinnen of samen leren?


    Me so good.

    Dat heb ik dus ook lang gehad, ben daardoor 3 weken thuis gebleven, maar thuis besefte ik dat ik het wel miste. Ik ging dus nog harder mijn best doen en merkte dat ik steeds betere punten haalde en nu sta ik er weer top voor ! (krul) Dus doe je best meissie en laat de moed niet zakken !!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Misschien moet je erover na gaan denken een niveau lager te gaan?


    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    Ahw, dat ken ik!,
    Veel suc6!

    Stiekem wil ik morgen spijbelen, maar als ik dat doe laat ik ook gelijk mijn vriendinnen in de steek bij onze presentatie.


    Life's too short to take too seriously