• Hoe overtuig ik mijn ouders om een kat te kopen? Ik ben vandaag naar een vriendin geweest en ik wil er hééél graag één!


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Neem die kat mee en hou er een spreekbeurt over hoe leuk die wel niet is (krul)


    -

    Ehm, gewoon vragen en doorblijven zeuren. Daar is eigenlijk geen reden voor. Als jullie muizen thuis hebben, is dat wel een goede reden ahah :'D


    We accept the love we think we deserve.

    - laat allemaal van die schattige plaatjes zien
    - beloof dat jij voor hem/haar zorgt (niet zo heel moeilijk, wij hebben ook een katje)
    eeeh... kweenie?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Genius schreef:
    Neem die kat mee en hou er een spreekbeurt over hoe leuk die wel niet is (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Verzamel handtekeningen + goede verhaaltjes van mensen die katten hebben. :Y)


    wth.

    Genius schreef:
    Neem die kat mee en hou er een spreekbeurt over hoe leuk die wel niet is (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Wie koopt er nou een kat x'D Die krijg je toch altijd gratis ? Zeg dat een kat heel lief is, heel zelfstandig en als je het ze goed aanleert dan doen ze hun ding netjes in de kattenbak. Verder kunnen ze erg veel liefde tonen, maar hebben ze lang niet zoveel aandacht nodig als hun hond. En kattenvoer is niet superduur.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    Wie koopt er nou een kat x'D Die krijg je toch altijd gratis ? Zeg dat een kat heel lief is, heel zelfstandig en als je het ze goed aanleert dan doen ze hun ding netjes in de kattenbak. Verder kunnen ze erg veel liefde tonen, maar hebben ze lang niet zoveel aandacht nodig als hun hond. En kattenvoer is niet superduur.

    Voor mijn katten moesten we ook betalen (krul)


    -

    Gewoon niet kopen?
    Ze stinken, verharen en bah. ;x
    No offence.

    Zeg dat je ze goed gaat verzorgen? (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Hang het huis vol schattige plaatjes van katten. (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Major schreef:
    Wie koopt er nou een kat x'D Die krijg je toch altijd gratis ? Zeg dat een kat heel lief is, heel zelfstandig en als je het ze goed aanleert dan doen ze hun ding netjes in de kattenbak. Verder kunnen ze erg veel liefde tonen, maar hebben ze lang niet zoveel aandacht nodig als hun hond. En kattenvoer is niet superduur.


    Uhm, je krijg ze niet gratis?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ze eten de muizen op (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Neem er een, en verstop 'm op je kamer.

    Katten zijn btw gratis :''D

    Major schreef:
    Wie koopt er nou een kat x'D Die krijg je toch altijd gratis ? Zeg dat een kat heel lief is, heel zelfstandig en als je het ze goed aanleert dan doen ze hun ding netjes in de kattenbak. Verder kunnen ze erg veel liefde tonen, maar hebben ze lang niet zoveel aandacht nodig als hun hond. En kattenvoer is niet superduur.

    Haha waar heb je dat dan weer vandaan gehaald? Een kat gratis. Ik wil een raskat en die kost 950 euries(cat)
    OT: Zeg hoe lief hij wel niet is, en schattig en dat je ze niet uit hoeft te laten en ze heel netjes zijn (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    (...)
    Haha waar heb je dat dan weer vandaan gehaald? Een kat gratis. Ik wil een raskat en die kost 950 euries(cat)
    OT: Zeg hoe lief hij wel niet is, en schattig en dat je ze niet uit hoeft te laten en ze heel netjes zijn (:

    Ik heb echt nog nooit betaald voor een kat. Een raskat kopen in mijn geval is ook niet erg slim, aangezien ik bij de bossen woon en mijn katten nogal eens durven weglopen als het paartijd is weetjewel. En dan vinden ze hun weg niet meer terug ofzo. Enfin ja.


    Frankly my dear, I don't give a damn.