• Zanger-acteur Billy Ray Cyrus, de vader van Miley, gaat dan toch niet scheiden van zijn vrouw Tish. "Ik heb de scheidingsplannen opgeborgen. Ik wil mijn gezin terug samenbrengen. We hebben het nooit zo goed met elkaar gehad", verklaarde de zanger van 'Achy Breaky Heart'.

    Dochter-vaderband aangehaald
    Billy Ray voegt er aan toe dat hij zijn band met Miley opnieuw heeft aangehaald nadat hij met haar een hartig woordje wisselde over haar recente uitspattingen, zoals het roken van de legale drugs salvia.

    "Ik heb mijn Miley terug. We zijn terug de vader en dochter die we voor 'Hannah Montana' waren".

    In oktober vorig jaar kondigde Cyrus aan dat hij na zeventien jaar huwelijk zou scheiden van zijn vrouw Tish, met wie hij nog dochter Noah (10) en zoon Braison (16) heeft. Vorige maand liet hij al uitschijnen dat hij alsnog de brokken wilde lijmen. De problemen in zijn huwelijk weet hij aan de roem van zijn dochter


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Jacker schreef:
    (...)
    Oh, oeps. Dat wist ik niet.

    No hard feelings, maar je begrijpt mijn frustratie (; Het lijkt alsof hij zijn familie gebruikt om zijn long lost fame terug te halen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Major schreef:
    (...)
    No hard feelings, maar je begrijpt mijn frustratie (; Het lijkt alsof hij zijn familie gebruikt om zijn long lost fame terug te halen.


    Joaahh (krul) Nu snap ik het. Ik wist niks van die dingen, ik volg het allemaal niet zo :'D


    Olive

    Ik dacht dat ze al gescheiden waren. :')


    wth.

    Quixotic schreef:
    Ik dacht dat ze al gescheiden waren. :')


    Shoganai i ne~

    Jacker schreef:
    (...)

    Joaahh (krul) Nu snap ik het. Ik wist niks van die dingen, ik volg het allemaal niet zo :'D

    Mijn vrienden zijn nogal tv-kijkers, dus ik krijg steeds een uitgebreid verslag door mijn strot geramd (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    nou das heel leuk voor dr
    feelthesarcasm


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Quixotic schreef:
    Ik dacht dat ze al gescheiden waren. :')


    effort never betrays you

    Goed voor Miley want ze leed er nogal onder.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.