• Mensen, ik heb een peptalk nodig.. Ik ga straks iets doe wat ik persoonlijk heel erg moeilijk vind. Vraag me niet wat, want dat kan ik niet goed uitleggen, en als ik het wel zijn doen zouden sommige mensen hier toch vinden dat ik me aanstel, dus please, spreek me even moed in...
    Xx


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Euh

    Als hetgene dat je gaat doen, goed voor je is, zal het wel lukken hoor (Y)
    Ik weet niet waarover dat je het hebt, dus meer kan ik niet zeggen :S

    xx


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik weet niet wat je moet doen. maar je kan het, je moet geloven in jezelf, scheit hebben wat mensen van je denken;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    weet je meisje wat het ook is...
    al word je er gelukkig van moet je het zeker doen!
    en je moet in jezelf geloven, misschien denk je dat je het niet kan. Maar alles kan als je het maar echt wil. en er in gelooft !
    sorry ik ben hier niet heel goed in!
    xX. michelle
    ps; veeel succes!
    als je ooit je verhaal kwyt wil ,
    ik heb altyd wel tips en k kan ook heel goed luisteren of lezen!

    Je kunt her vast wel... kijk, een vriendin van me had ooit eens tegen mijn crush gezegt dat ik heb leuk vond, en die stond meestal in de rij naast mij. Moest ik het hele trimester lang naast die staan in de rij, en weten dat hij me soms raar aankeek. Maar ik leef nog, dus ik ben vrij zeker dat jij het ook aankunt, wat je ook gaat doen ^^! Sterkte.


    What's wrong whit loving someone?

    wat je ook gaat doen gwn aan blije dingen denken ofzow [doe ik ook altijd en dan schiet ik in de lach met mezelf maja] ik ken je niet maar ik weet zeker dat je het kan wat je dan ook gaat doen... ik voel me nu net Dr. phil ofzow xD nja suc6 met wat je ook gaat doen...


    Dead but delicious

    Het zal je vast en zeker kunnen meisjj ! Egt waar! Heb vertrouwen!



    (klinkt eig best vaag als je niet weet waarover je het hebt, maarjah)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Je kan het! Je kan het! Je kan het!


    (Y)


    It's heavy but you are not the only one

    Zal ik 'n leuk liedje voor je zingen? :)
    Bassie & Ardiaan, Bassie & Ardiaan. Dat zijn de beste vrienden, die je maar kunt vinden. Bassie is voor kattenkwaad & Adriaan is acrobaat. Bassie & Ardiaan, Bassie & Adriaan. En zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan eraan.
    o.o Ofzo iets!xD

    Maar het lukt je wel (nerd)


    I live for the applause, you will die for it.

    Zal ik 'n leuk liedje voor je zingen? :)
    Bassie & Ardiaan, Bassie & Ardiaan. Dat zijn de beste vrienden, die je maar kunt vinden. Bassie is voor kattenkwaad & Adriaan is acrobaat. Bassie & Ardiaan, Bassie & Adriaan. En zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan eraan.
    o.o Ofzo iets!xD

    Maar het lukt je wel (nerd)


    *komt niet meer bij*


    It's heavy but you are not the only one

    wa bedoel je eig.??

    Sterkte en onthoud: Sterke meiden kunnen alles aan en jongens mogen dan wel stoer doen,zonder meiden zijn jongens niks.

    Sterke
    I Wish You Luck

    OKee,Dan

    Geloof in uuzelf;)

    Trek uu niks aan wat anderen van uu zegge,niemand behalve gij kan Beslissen hoe gij bent

    & we gelooven ook allemaal in uu :D

    xx


    everybody needs a song.

    Euhm, laatj gaan:p