• We gaan een serie maken, die ik op een andere topic eerst had gevraagd welke het zou worden.. (TomIsMyAngel) Maar geen paniek want dan doe ik de ander gewoon op mijn eigen account.. Maar waar ik eigenlijkdeze topic opende was om te vragen of jullie een titel weten voor dit verhaal :D;

    Zoals jullie weten zijn de ouders van Tom en Bill gescheiden.. Maar in deze serie loopt het dan allemaal een beetje anders.. Tom en Bill horen elke keer als ze in bed liggen hun ouders ruzie maken en dan ook soms horen ze ook hun moeder huilen.. Een tijdje later komt Simone naar hun toe en zegt dat ze gaan scheiden.. De vader van de tweeling neemt Tom mee en Bill moet bij Simone blijven.. De jongens doen er alles aan om contact te houden! Maar dat gaat niet makkelijk als je broer aan de andere kant van DE woont!

    Niemand?? :S

    ikke vriendin Bill x]

    titel":

    What if my brother live on the other side of the country

    dat iets?


    Lalalalalalalala.


    Ik een vriendin van 1 van TH?

    Titels:
    - Where Are You?
    - You Are in My Heart But Not in Real
    - We Are so Close in my dream

    Geen flauw idee >.<

    Together are we stronger

    Ofzo?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ForEver Together.
    Nobody And Nothing Can Break Us

    Ofzoiets ^^
    Mag ikke vriendin Bill/Tom worden (A)

    We gaan een serie maken, die ik op een andere topic eerst had gevraagd welke het zou worden.. (TomIsMyAngel) Maar geen paniek want dan doe ik de ander gewoon op mijn eigen account.. Maar waar ik eigenlijk deze topic opende was om te vragen of jullie een titel weten voor dit verhaal :D;

    Zoals jullie weten zijn de ouders van Tom en Bill gescheiden.. Maar in deze serie loopt het dan allemaal een beetje anders.. Tom en Bill horen elke keer als ze in bed liggen hun ouders ruzie maken en dan ook soms horen ze ook hun moeder huilen.. Een tijdje later komt Simone naar hun toe en zegt dat ze gaan scheiden.. De vader van de tweeling neemt Tom mee en Bill moet bij Simone blijven.. De jongens doen er alles aan om contact te houden! Maar dat gaat niet makkelijk als je broer aan de andere kant van DE woont!

    Omg.. ik ben dom bezig.. ik wilde even deze topic aanpassen maar ik zit weer op mijn eigen account :S Lekker slim ><

    Even I Live On The Other Site Of The World, Nobody Can Break Us!

    Ofzo?
    Mag ikke bill :9~

    Moreeee??? :$

    Mag ikke Bill
    Mag ikke Bill (A)

    Draait met d'r ogen en denkt ik d'rzelf dat ze een irritant wijf is vandaag.

    Stay With Me

    Bennaar dat liedje aan het luistern vind het focking mooi dus daardoor die titel.

    far away, bud so close?
    haha weet niks:P(A)

    xx


    Every tear falls down for a reason.