• Benghazi, bolwerk van de opstandelingen, is vanochtend vroeg gewekt door zware explosies. Een gevechtsvliegtuig is in de stad neergestort. Door het aannemen van de VN-resolutie tegen Libië is de spanning verhoogd. Volg de gebeurtenissen van minuut tot minuut. Een kaart van Libië staat onderaan deze pagina.

    12.39 uur: Vliegtuig was van de opstandelingen
    Hans Jaap Melissen van de Wereldomroep is bij een ziekenhuis in Benghazi, waar net het stoffelijk overschot van de neergestorte piloot is binnengebracht. Hij heeft bevestigd gekregen dat het om een van de opstandelingen gaat en dat het vliegtuig dus niet van de Libische luchtmacht was. Wat er precies met het vliegtuig is gebeurd, is niet duidelijk



    oke dit is ook tekst van kadhafi aan obama O_o :
    De tekst van de boodschap van de Libische leider Kadhafi voor de Amerikaanse president Obama:

    "Aan onze zoon, zijne excellentie de heer Barack Hussein Obama. Zoals ik je al eerder heb gezegd, zelfs als Libië en de Verenigde Staten oorlog gaan voeren, God verhoede, zal je altijd een zoon blijven. Je beeld zal niet veranderen, ik wil dat je blijft zoals je was.

    Ik heb alle mensen van Libië aan mijn zijde en ik ben bereid te sterven. Alle mannen, vrouwen en kinderen zijn met mij. Meer niet. Al-Qaida is een gewapende organisatie, die door Algerije, Mauritanië en Mali komt. Wat zou je doen als je er achterkomt dat ze Amerikaanse steden onder controle hebben met de macht van wapens? Wat zou je doen, vertel het me, zodat ik jouw voorbeeld kan volgen."

    het word steeds gekker en erger daar D:

    Bron: nos.nl

    [ bericht aangepast op 19 maart 2011 - 13:19 ]


    Shoganai i ne~

    z'n een erge foto
    ik hoop echt dat er veel mensen dit redden ik zou graag iets willen doen


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Stubby schreef:
    z'n een erge foto
    ik hoop echt dat er veel mensen dit redden ik zou graag iets willen doen

    agree


    Shoganai i ne~

    Ieh, ik vind die Kadhafi echt eng man, maar die foto, ik moet heel eerlijk zijn, vind ik stiekem wel heel mooi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Stubby schreef:
    z'n een erge foto
    ik hoop echt dat er veel mensen dit redden ik zou graag iets willen doen


    mee eens..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Devonne schreef:
    Ieh, ik vind die Kadhafi echt eng man, maar die foto, ik moet heel eerlijk zijn, vind ik stiekem wel heel mooi.


    We accept the love we think we deserve.

    sooo eerrgggg:|


    I'm short

    omd die gast is gek. Hij zei ook van ik maak iedereen die tegen mij is dood. van muur tot muur van slaapkamer tot slaapkamer van huis tot huis en van straat tot straat niemand zou het overleven.

    Mijn ouders noemen hem de hitler van afrika (A)


    =

    Devonne schreef:
    Ieh, ik vind die Kadhafi echt eng man, maar die foto, ik moet heel eerlijk zijn, vind ik stiekem wel heel mooi.


    It's going to be difficult, but not impossible.