• oke, ik heb hulp nodig,
    ik ben best vaak te laat en heb dus soms een smoesje nodig,
    maar ik ben nu door al mijn smoesjes heen,
    heeft iemand nog smoesjes voor te laat komen en huiswerk niet af hebben.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Minder zelfmedelijden hebben, niet zeuren en gewoon je huiswerk maken. Misschien bereik je dan ook ooit nog iets! Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    iGranger schreef:
    (...)

    Dus je vind het wat? :8


    ja die kan ik wel een stuk of 5 keer gebruiken dit jaar, daarna word het ongeloof waardig.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    HAMMERTIME schreef:
    Minder zelfmedelijden hebben, niet zeuren en gewoon je huiswerk maken. Misschien bereik je dan ook ooit nog iets! Ö


    iets bereiken doe ik zo wie zo wel, ik wil alleen niet na blijven.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    decibel schreef:
    (...)

    nou, ik zit op kader niveau en hoor havo te doen, puur door de inzet, ik ben altijd te laat en heb nooit mijn huswerk af maar sta 9 gemiddelt op mijn rapport, alleen de docenten worden er gek van dat als ze niet boos worden dat iedereen het dan oneerlijk vind. dus krijg ik straf.


    Klinkt nog best logisch, vind ik...
    Ik zou toch eerst proberen met op tijd te komen, zelf vind ik huiswerk niet al te belangrijk, moet je gewoon zeggen dat je het niet begreep.

    Verder vind ik het altijd ongelofelijk zonde als mensen onder hun niveau gaan werken/op school zitten. To be very honest, daar kan ik me nogal aan irriteren. Dus ik zal maar mijn mond houden voordat ik echt stomme dingen ga zeggen.

    Nou, iig, veel succes op school. (:


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    decibel schreef:
    (...)

    ja die kan ik wel een stuk of 5 keer gebruiken dit jaar, daarna word het ongeloof waardig.


    hahah geniaal ik hoorde het van een paar 4e klasser waar we een project mee moesten doen ze legden echt vet veel uit over smoesjes en afkijken enso, maar zit zelf nog in de 1e.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    decibel schreef:
    (...)

    iets bereiken doe ik zo wie zo wel, ik wil alleen niet na blijven.


    Zeker weten dat als je iets meer inzet toont, je een hele hoop meer kan bereiken.

    Nu ga ik echt.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Echo schreef:
    (...)

    Klinkt nog best logisch, vind ik...
    Ik zou toch eerst proberen met op tijd te komen, zelf vind ik huiswerk niet al te belangrijk, moet je gewoon zeggen dat je het niet begreep.

    Verder vind ik het altijd ongelofelijk zonde als mensen onder hun niveau gaan werken/op school zitten. To be very honest, daar kan ik me nogal aan irriteren. Dus ik zal maar mijn mond houden voordat ik echt stomme dingen ga zeggen.

    Nou, iig, veel succes op school. (:


    snap ik ook wel maar ik zit onder mijn niveau omdat ik een concentratie EN een persoonlijkheids stoornis heb, als het te stil is word ik gek, is het te luid ruchtig dan kan ik me niet concetreren dus de eenige manier was een kader klas, en als ik zeg, ik begrijp het niet, dan geloven ze me niet want alles dat ik maak, maak ik met gemak. ik heb nog nooit problemen gehad met de lesstof.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    decibel schreef:
    (...)

    nou, ik zit op kader niveau en hoor havo te doen, puur door de inzet, ik ben altijd te laat en heb nooit mijn huswerk af maar sta 9 gemiddelt op mijn rapport, alleen de docenten worden er gek van dat als ze niet boos worden dat iedereen het dan oneerlijk vind. dus krijg ik straf.

    Eerlijk gezegd, vind ik het een beetje laks. Er zijn mensen die zich in het zweet baden om hoger op te komen en doen hard hun best voor de Havo, terwijl jij het gewoon kan doen maar gewoon te laks bent om je huiswerk te doen en om op tijd op school te komen. Je kan ook werken aan je inzet, later kun je ook niet alsmaar te laat komen op je werk, het is gewoon een verplichting om op tijd te komen. Maar goed dat is gewoon mijn mening.


    Everything is worse without music.

    iGranger schreef:
    (...)

    hahah geniaal ik hoorde het van een paar 4e klasser waar we een project mee moesten doen ze legden echt vet veel uit over smoesjes en afkijken enso, maar zit zelf nog in de 1e.


    ja ik ben ook eindejaars maar op school ben ik nogal een einzelganger, ik kan al die kleuters niet begrijpen op school en hun snappen mijn moordneigingen niet, dus dat word nogal een lastig pakket om dan achter smoesjes te komen.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Gracious schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd, vind ik het een beetje laks. Er zijn mensen die zich in het zweet baden om hoger op te komen en doen hard hun best voor de Havo, terwijl jij het gewoon kan doen maar gewoon te laks bent om je huiswerk te doen en om op tijd op school te komen. Je kan ook werken aan je inzet, later kun je ook niet alsmaar te laat komen op je werk, het is gewoon een verplichting om op tijd te komen. Maar goed dat is gewoon mijn mening.


    later ga ik ook niet werken, ik neem een eigen winkel keten, die ik toevallig van mijn moeder over ga nemen, dan hoef ik alleen maar thuis op een kantoor te zitten, geen tijden gewoon wat typen op de pc en zo eens en dan n beetje tegen mensen aan zeuren, en ik ben dan wel laks, maar zo is er weer een plekje op de havo vrij voor de mensen die het wel willen, ik wil het opzich wel maar ik kan niet tegen de stilte. punt uit.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    decibel schreef:
    (...)

    later ga ik ook niet werken, ik neem een eigen winkel keten, die ik toevallig van mijn moeder over ga nemen, dan hoef ik alleen maar thuis op een kantoor te zitten, geen tijden gewoon wat typen op de pc en zo eens en dan n beetje tegen mensen aan zeuren, en ik ben dan wel laks, maar zo is er weer een plekje op de havo vrij voor de mensen die het wel willen, ik wil het opzich wel maar ik kan niet tegen de stilte. punt uit.

    Welke stilte?


    Alis volat propriis.

    Scandinavia schreef:
    (...)
    Welke stilte?


    ik heb 3 weken in een havo klas gezeten en ben toen van school gegaan omdat het zo stil was.


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    decibel schreef:
    (...)

    later ga ik ook niet werken, ik neem een eigen winkel keten, die ik toevallig van mijn moeder over ga nemen, dan hoef ik alleen maar thuis op een kantoor te zitten, geen tijden gewoon wat typen op de pc en zo eens en dan n beetje tegen mensen aan zeuren, en ik ben dan wel laks, maar zo is er weer een plekje op de havo vrij voor de mensen die het wel willen, ik wil het opzich wel maar ik kan niet tegen de stilte. punt uit.

    Meid, als je denkt dat een eigen winkel runnen er zo uit ziet, ga je echt heeeeeel hard op je bek, na de 1e week al :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gewoon op tijd komen en je huiswerk maken? Daar heb je later een stuk meer aan dan aan een hele waslijst met smoesjes in je hoofd. En daarnaast, op een gegeven moment geloven ze je toch niet meer, hoe creatief je smoesjes dan ook zijn. Dat gaat gewoon opvallen. Maak je huiswerk gewoon en kom op tijd, daar heb je veel meer aan, believe me.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Als je te laat komt gwn niet melden, daar merke ze niks van. en wat zou t boeien als je je huiswerk niet af hebt en er dan zoon leraar boos word. word ie zoiezo wel(A)


    en ik heb wéér mijn neus gebroken...