• ik heb toestemming hoera

    de deelnemers



    De top 10



    1:singTotaal:26,1/30
    2:CelestialTotaal:16,25/30
    3:fellatio Totaal:15/30

    4:shithead Totaal:9,7/30
    5:xSpaghetti Totaal:9/30
    5:Vampiremoney Totaal:9/30

    6:souleater Totaal: 8,8/30
    7:deeznuts Totaal: 8,78/30
    8:butterlies Totaal:7,5/30
    9:invaderzim Totaal:7/30





    Inschrijving gesloten



    ik zoek geen jury




    hier is nog wat uitleg
    er zijn 3 rondes
    je krijgt de opdracht 5 dagen voor hij af moet zijn je krijgt tot 00.00 uur
    als je je niet inlevert lig je er uit als je eerst een goede reden hebt dan krijg je uitstel an maximum 5 dagen




    uitslag opdracht 1

    empireangel 8.75
    souleater 8,8
    shithead 9,7
    fellatio 8
    butterlies 7,5
    sing 8,6
    deeznuts 8.78
    Vampiremoney 9
    invaderzim 7
    xSpaghetti 9




    resultaten opdracht 2
    empireangel 7,5
    sing 8,75
    fellatio 7



    Opdracht 3 (finale opdracht)resultaat
    sing 8,75






    als de opdracht af is stuur je me hem of je zet hem in dit topic


    er ligt nooit iemand uit alleen je eind punten op 30 tellen
    je ligt er wel uit als je niet op tijd inlevert

    [ bericht aangepast op 19 april 2011 - 10:39 ]


    A sign, they say, for example, to the West of Gibroikin.

    Confringo schreef:
    Ze moet geen punten geven op hoeveel werk het is geweest, en trouwens, je mocht zelf kiezen wat je natekende, dus als je begint te klagen had je even goed een tekening kunnen kiezen die minder werk was hoor.Trouwens had ze gezegd dat je niet meer punten kreeg voor in te kleuren. En sorry hoor dat ik niet zo'n goede camera heb als jullie blijkbaar hebbben. Jeez,
    @xKoekjex,
    count me out, ik doe NIET meer mee


    Ik weet dat je geen extra punten kreeg voor inkleuren, maar ik vind wel dat ze ook moet kijken naar de moeilijkheid van de tekening.
    Die van jou was, niet lullig bedoelt, makkelijker omdat er enkel
    een oog op stond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Ik weet dat je geen extra punten kreeg voor inkleuren, maar ik vind wel dat ze ook moet kijken naar de moeilijkheid van de tekening.
    Die van jou was, niet lullig bedoelt, makkelijker omdat er enkel
    een oog op stond.


    maar lieve schat, denk er wel ff aan dat er een confringo met een 8.5 stond en een confringo met een 7,5

    Maar xKoekjex. kunenn de gemaakte tekeningen er echt niet achter? en de afvallers in een apart lijstje? ik denk dat dit voor ons maar ook voor jou het overzichtelijker word.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik had even een vraagje, een stripfiguur kan toch ook echt een persoon zijn, dus zoiets als manga, want je hebt toch ook manga stripboeken??


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Wanneer moet ie ingeleverd?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    Wanneer moet ie ingeleverd?

    Over 10 dagen.
    4 of 5 april ofzo

    xkoekjex, schrijf me maar uit. Als ze me zus zo behandelen hoeft het niet meer voor me x


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Gezellige wedstrijd ;l


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    SoulEater schreef:
    (...)

    Ik weet dat je geen extra punten kreeg voor inkleuren, maar ik vind wel dat ze ook moet kijken naar de moeilijkheid van de tekening.
    Die van jou was, niet lullig bedoelt, makkelijker omdat er enkel
    een oog op stond.


    Hij was misschien wel makkelijker, maar, als jij wilt kon je ook iets makkelijker kiezen dus, eigenlijk, heb je zelf een beetje gekozen.
    Ik bedoel dit niet slecht, maar je hebt dit jezelf op je nek gehaald. Je moet mijn zus daar niet zo voor afbreken


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Butterlies schreef:
    (...)

    Hij was misschien wel makkelijker, maar, als jij wilt kon je ook iets makkelijker kiezen dus, eigenlijk, heb je zelf een beetje gekozen.
    Ik bedoel dit niet slecht, maar je hebt dit jezelf op je nek gehaald. Je moet mijn zus daar niet zo voor afbreken


    Afbreken? hoezo afbreken o-O ze geeft alleen haar mening erover..
    Sinds wanneer mag je ergens je mening niet meer geven


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Afbreken? hoezo afbreken o-O ze geeft alleen haar mening erover..
    Sinds wanneer mag je ergens je mening niet meer geven

    Het mag vriendelijk en niet zo over blijven zagen. Door haar is me zus gestopt
    - edit-
    Bovendien zegt ze dat mijn zus minder punten verdiende. Dat maakt nog altijd de eigenaar uit

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 19:51 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Kakzakje schreef:
    Gezellige wedstrijd ;l

    inderdaad:X


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Butterlies schreef:
    (...)
    Het mag vriendelijk en niet zo over blijven zagen. Door haar is me zus gestopt
    - edit-
    Bovendien zegt ze dat mijn zus minder punten verdiende. Dat maakt nog altijd de eigenaar uit



    Dat was haar mening & ik zou dr ook geen 8.5 geven mijn mening. Sorry
    Maar er stonden twee Confringo's waaronder 1 met een 7.5 ;) ik denk dat ze dat over het hoofd zag ;P.
    Mja, ik ga me dr nu over ophouden. heb geen zin dat er bij elk Tekenwedstrijd een soort van ruzie komt -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Butterlies schreef:
    (...)
    Het mag vriendelijk en niet zo over blijven zagen. Door haar is me zus gestopt
    - edit-
    Bovendien zegt ze dat mijn zus minder punten verdiende. Dat maakt nog altijd de eigenaar uit


    Ik heb haar niet afgekraakt en ook niet gezegt dat ze minder punten verdiende.
    Ik zei enkel dat ik eht apart vond dat 1 oog bijna evenveel verdient als een complete tekening, in andere woorden vroeg ik me af hoe de eigenaar
    die tekeningen beoordeelt. Dat zij zich dan uitschrijft is haar eigen
    probleem, ze had er ook schijt aan kunnen hebben en denken;
    'De eiegenaar beslist toch'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet je de tekening 5 april inleveren?


    Oke, dit is dus mijn inzending. :Y)

    Ja hij is veel te vrolijk, ik was in een hypere bui.
    Ja hij is veel te kinderachtig, maar het is dan ook een strip voor kleine kindjes!
    En ik had gewoon even zin om iets geks te maken. (krul)