• Ik zit echt te stuiten op de bank hier ik ben gewoon hyper actief. Ik weet niet hoe het komt of whatever ik ben ook echt te veel aan het praten volgens mijn vriend nu, hahahaha, okay, so wie heeft ook wel eens a hyper day?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    MvrDracula schreef:
    ghehehehe.. xD Oeps ik val al de hele dag in herhaling xD snorry xD

    Ikk ben vandaag al de heledag in de war en vergeetachtig duzz let maar niet op mij (A)

    Hahah it's okay ;)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    MvrDracula schreef:
    Ga dan op hem springen ^^ heb ik net trouwens nog gedaan nou ja niet springen maar gewoon op zijn schootlaten vallen xD

    Gewoon niet veel koffie drinken jij :P


    Dat op hem springen. lol Spring gewoon op Bennaay. He won't feel the pain tonight :3 lol (krul)


    Nobody's talkin', cause talking just turns into screaming

    KeepAwake schreef:
    (...)
    Hahah it's okay ;)


    Yeeaahh.. :D Mag ik meedoen met hyper zijn misschien gaat de sufheid wel weg xD


    What is youre favo scary movie?

    Best vaak, dan ga ik op mijn bed springen, op de trampoline springen, de trap op en af rennen, of een stukje joggen.

    of; de muziek keihard aan en helemaal losgaan ;x

    [ bericht aangepast op 17 maart 2011 - 21:45 ]


    Me so good.

    Complained schreef:
    (...)

    Dat op hem springen. lol Spring gewoon op Bennaay. He won't feel the pain tonight :3 lol (krul)


    HAHAHAHA, Shhhht.. Dun tell anyone *Jumps on BENNAAY* lol (nerd)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    MvrDracula schreef:
    (...)

    Yeeaahh.. :D Mag ik meedoen met hyper zijn misschien gaat de sufheid wel weg xD


    Just jump up and down and dance around like crazy xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    xSnoepjex schreef:
    Best vaak, dan ga ik op mijn bed springen, op de trampoline springen, de trap op en af rennen, of een stukje joggen.

    of; de muziek keihard aan en helemaal losgaan ;x


    Aaaaawwesome hahaha, ik dans heel veel als ik hyper ben en ik praat TE veel xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    (...)

    Just jump up and down and dance around like crazy xD


    Ga ik het maar eens proberen, maar ik ga xD bye


    What is youre favo scary movie?

    MvrDracula schreef:
    (...)

    Ga ik het maar eens proberen, maar ik ga xD bye

    BYE! Love ya! (nerd)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    KeepAwake schreef:
    (...)
    BYE! Love ya! (nerd)


    Love you to (krul)


    What is youre favo scary movie?

    Soms,zoals nu,kan niet slapen wbw.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Reducio schreef:
    Soms,zoals nu,kan niet slapen wbw.

    Oeh drink some tea, maybe that will help (nerd)


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!