• Geef je beste tips om een jongen te versieren, zijn aandacht te trekken of zijn aandacht te krijgen en te houden, aangezien ik het nu best heel hard kan gebruiken (:


    Olive

    -Je moet proberen een praatje met hem te maken.
    -Je moet lachen om zijn grappen (hoeft heus niet om ELKE grap te lachen, hoor) (;
    -Je kan zef ook leuke/grappige dingen vertellen.
    -Je kan zijn nummer nemen. (bijv. wnnr jullie gezellig aan het praten zijn ofzo...)
    -Je moet niet te veel zeuren over dingen als hij er bij is. (dat vinden jongens meestal irritant)*DenkIk*XD
    -Je kan hem af en toe dingen vragen over huiswerk ofzo.

    En dat was mijn advies.(DenkNuMaarNietDatIKDitDoeHoorIk geef alleen het advies..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    StandardYou schreef:
    -Je moet proberen een praatje met hem te maken.
    -Je moet lachen om zijn grappen (hoeft heus niet om ELKE grap te lachen, hoor) (;
    -Je kan zef ook leuke/grappige dingen vertellen.
    -Je kan zijn nummer nemen. (bijv. wnnr jullie gezellig aan het praten zijn ofzo...)
    -Je moet niet te veel zeuren over dingen als hij er bij is. (dat vinden jongens meestal irritant)*DenkIk*XD
    -Je kan hem af en toe dingen vragen over huiswerk ofzo.

    En dat was mijn advies.(DenkNuMaarNietDatIKDitDoeHoorIk geef alleen het advies..


    Daar kan ik wel iets mee :Y)


    Olive

    Viv, je hebt me heel wat uit te leggen...


    SLOAN.

    Zacksass schreef:
    Viv, je hebt me heel wat uit te leggen...


    Oh, ik val voor de JB's.. Jeanba zit weer in mijn hoofdje & we zitten weer met elkaar te flirten.


    Olive

    ok.. dat met lippen likken ga ik onthouden ;D

    ow en bijt niet op je lip bij een jongen als je hem NIET leuk vind..
    Je vriendin gaat dan denken dat je hem leuk vind..
    -heeft ervaring-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    ok.. dat met lippen likken ga ik onthouden ;D

    ow en bijt niet op je lip bij een jongen als je hem NIET leuk vind..
    Je vriendin gaat dan denken dat je hem leuk vind..
    -heeft ervaring-


    Ook ervaring mee, alleen vind ik hem wel leuk (:


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Ook ervaring mee, alleen vind ik hem wel leuk (:


    Ik vond hem toen niet leuk en ik had de tik om telkens op me lip te bijten..
    zegt een vriendin zo [we waren met ze drieetjes int centrum]; Je vind hem leuk hea? je bijt telkens op je lip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Ik vond hem toen niet leuk en ik had de tik om telkens op me lip te bijten..
    zegt een vriendin zo [we waren met ze drieetjes int centrum]; Je vind hem leuk hea? je bijt telkens op je lip.


    Aaahhh, zeer irritant :'D


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Aaahhh, zeer irritant :'D


    Haha echt wel xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hey, kom je vanavond de eendjes in m'n badkuip voeren? (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    ok trouwens door die ene topic kom ik op deze

    Heb je 2 eieren een worst en melk ? :$ mijn buikje moet gevuld worden en ik kan et niet :(

    [damn hij klonk anders in mijn hoofd]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eigenlijk moet je hem gewoon bespringen.


    SLOAN.

    Geen idee.. Ik durf nooit met de jongen te praten die ik leuk vind. Gewoon je zelf zijn lijkt me het beste (:


    Forever.