• Geef je beste tips om een jongen te versieren, zijn aandacht te trekken of zijn aandacht te krijgen en te houden, aangezien ik het nu best heel hard kan gebruiken (:


    Olive

    Jezelf zijn en niet doorhebben dat ze met je flirten [blijkbaar werkt dat bij mij want heb dr al 2 achter me aan en weet in begod niet wat ik er mee moet]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jezelf zijn, en proberen met ze te lachen. Vertel iets wat je hebt meegemaakt, en wat je zelf ook grappig vind. Humor is belangrijk.


    We accept the love we think we deserve.

    Jezelf zijn, oogcontact houden, humor hebben, glimlachen en met zijn humor lachen


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Incognito schreef:
    Jezelf zijn en niet doorhebben dat ze met je flirten [blijkbaar werkt dat bij mij want heb dr al 2 achter me aan en weet in begod niet wat ik er mee moet]


    Dat heb ik ook. Plotseling vroeg mijn vriendin en mijn beste vriend of ik iets rustiger aan kon doen, omdat het heel erg begon op te vallen dat we met elkaar zaten te flirten en elkaars aandacht te zoeken, zonder dat ik het zelf besefte :'D


    Olive

    Een ei op zn kop gooien en zeggen oeps sorry die was voor diegene achter je zal ik het even schoonmaken dan moet je wel meekomen naar de wc knippog knipoog knipoog.

    OKE ik ben melig. x)

    maar IDC.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    Een ei op zn kop gooien en zeggen oeps sorry die was voor diegene achter je zal ik het even schoonmaken dan moet je wel meekomen naar de wc knippog knipoog knipoog.

    OKE ik ben melig. x)

    maar IDC.


    Euhm, oke.. tactvolle tactiek.


    Olive

    Een praatje maken, belangstellend zijn, maar ook niet te xD. Ik zou vooral met em gaan lachen (:

    Jacker schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook. Plotseling vroeg mijn vriendin en mijn beste vriend of ik iets rustiger aan kon doen, omdat het heel erg begon op te vallen dat we met elkaar zaten te flirten en elkaars aandacht te zoeken, zonder dat ik het zelf besefte :'D


    Of ik flirt.. i dunno.. maar hij flirte dus heletijd met me
    en hij zo in 1 keer; vind je et niet erg dat ik aldoor flirt?
    ik zo; deed je dat dan ? o-O..
    of dan zei die andere iets.. dus ik dat vertellen weetje aan een goeie vriend hij zo; oh kom op Syll, het is toch duidelijk dat hij met je flirt.
    ik; Ohh jah ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Incognito schreef:
    (...)

    Of ik flirt.. i dunno.. maar hij flirte dus heletijd met me
    en hij zo in 1 keer; vind je et niet erg dat ik aldoor flirt?
    ik zo; deed je dat dan ? o-O..
    of dan zei die andere iets.. dus ik dat vertellen weetje aan een goeie vriend hij zo; oh kom op Syll, het is toch duidelijk dat hij met je flirt.
    ik; Ohh jah ?


    Haha, zoiets ongeveer :'D


    Olive

    Voor het begin weet ik niks. Maar als je al een tijdje met ze aan het praten bent moet je je lippen likken. Altijd leuk wat daarvan komt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Voor het begin weet ik niks. Maar als je al een tijdje met ze aan het praten bent moet je je lippen likken. Altijd leuk wat daarvan komt.


    Haha, die ga ik onthouden.


    Olive

    Jacker schreef:
    (...)

    Haha, die ga ik onthouden.


    Wel subtiel hè?
    Anders schrik je ze af x)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    Wel subtiel hè?
    Anders schrik je ze af x)


    Ik zie hem al weglopen :'DD


    Olive

    Uhm,
    kijk hem aan en lach heel lief (;
    Wees jezelf ^^
    Maak grappen met hem
    Complimenteer hem
    Knipper een keer verleidelijk met je wimpers -niet mega veel, dan lijkt het alsof je een spastisch oog hebt-
    Lik over je lippen, maar niet zo hoerig als sommigen doen xd

    Roep KEIhard; HEE LEKKERDING
    dan krijg je in ieder geval zijn aandacht ;x


    Me so good.

    Ik heb mijn ex versierd door het eerste (en nog steeds) enige meisje te zijn dat hem durfde te knuffelen. (krul)

    Ik heb best medelijden met hem, nu ik dit typ. Haha.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'