• Ik ga soms naar bijbelstudie en dan hebben we een rood boekje boekje die 'de Notenraker' heet met liedjes, en wij wilden dus zo'n liedje zingen op school (ja met z'n 2en) maar we wisten het tweede couplet niet meer en er is echt niets op internet te vinden over die opwekking. Misschien kennen jullie het?

    Eerste - Ik ben verlost door het bloed van het lam, ik ben verlost door het bloed van het lam, ik ben verlost dor het bloed van het lam die al mijn zonden op zich nam en nu zijn al mijn zonden weg, voor eeuwig weg.

    Derde - Eens kom ik thuis, in het vaderhuis, eens kom ik thuis in het vaderhuis, eens kom ik thuis in het vaderhuis word dat ook jou eeuwig huis want daar zijn al mijn zonden weg, voor eeuwig weg.


    Nu zijn we gefrustreerd dat we het niet weten haha.


    Your make-up is terrible

    Eh.. nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sorry, maar ik heb echt geen idee :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Goblin schreef:
    Sorry, maar ik heb echt geen idee :'D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    sorry nik ik heb geen idee x'D google?(cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    sorry nik ik heb geen idee x'D google?(cat)


    Al helemal afgezocht op elk mogelijk woord en combinatie, net als youtube. x'D


    Your make-up is terrible

    Hoe heet het lied?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Hoe heet het lied?


    Ik ben verlost.


    Your make-up is terrible

    nee sorry,.

    vraag aan de pastoor?

    JoAnn schreef:
    nee sorry,.

    vraag aan de pastoor?


    Haha die woont in Alphen aan de Rijn -verweg- en we weten zijn achternaam niet.


    Your make-up is terrible

    TheBoss schreef:
    Eh.. nee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Goblin schreef:
    Sorry, maar ik heb echt geen idee :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik kan dat liedje, maar zelf ken ik hem niet uit mijn hoofd, ik kan je niet echt helpen..


    What is youre favo scary movie?

    MvrDracula schreef:
    Ik kan dat liedje, maar zelf ken ik hem niet uit mijn hoofd, ik kan je niet echt helpen..


    Ook niet iemand anders die je kent?


    Your make-up is terrible