• Héllo Beauties x3
    Ik heb mn profiel maar weer eens verandert nadat er 2 of 3 weken 'Under Construction' heeft gestaan.
    Dus, mijn vraag: Wat vinden jullie van mn nieuwe pro?
    It's not quite finished yet.
    PeaceLove&Icecream <3


    Bored.

    (...)
    Ja! Natuurlijk mag jij Gustav onder handen nemen! Alleen jij! Niemand van die andere kinders die onze berichtjes straks lezen ¬¬
    @ die andere kinders: Keep Your Fuckin' Hands Off Gustav! He's Laura's To Handle! (6)


    Hurrayyy!!! (dance) *jumping up and down*
    Thank you, your royal whipness _O_
    Punishment!! (6) Als ik met hem klaar ben, zal hij nóóit meer jouw geliefde zweepje afpakken!!^^
    He's mine, all mine.^^
    xXx


    FML

    (...)

    Hurrayyy!!! (dance) *jumping up and down*
    Thank you, your royal whipness _O_
    Punishment!! (6) Als ik met hem klaar ben, zal hij nóóit meer jouw geliefde zweepje afpakken!!^^
    He's mine, all mine.^^
    xXx

    He shall suffer! Maak je er wel een video van? Ik wil wel zien hoe jij Gustav straft ¬¬ Maar laat hem wel een beetje heel hé. Anders heeft Tom niemand meer.


    Bored.

    (...)
    He shall suffer! Maak je er wel een video van? Ik wil wel zien hoe jij Gustav straft ¬¬ Maar laat hem wel een beetje heel hé. Anders heeft Tom niemand meer.


    Yes, he shall suffer!^^
    Oe, off course maak ik er een video van.^^ Maar dan wel oppassen dat die niet gejat word. o.O En via internet verspreidt. *.*
    Aaw, moet het? Hem heel laten? Ik wil anders Tom er ook wel bij nemen, zodat die ff koest blijft. (A)
    Dan hebben ze allebei wat rust. Nadat ik met ze klaar ben.. Rawr!^^
    xXx


    FML

    (...)

    Yes, he shall suffer!^^
    Oe, off course maak ik er een video van.^^ Maar dan wel oppassen dat die niet gejat word. o.O En via internet verspreidt. *.*
    Aaw, moet het? Hem heel laten? Ik wil anders Tom er ook wel bij nemen, zodat die ff koest blijft. (A)
    Dan hebben ze allebei wat rust. Nadat ik met ze klaar ben.. Rawr!^^
    xXx

    Ik wil het zien! But, dan kunnen we er net zo goed meteen een hele orgie van maken [A]
    Kan ook heel gezellig zijn x'] Want zo krijgen Tom, Gustav en Georg hun pleziertjes maar laten we arme Bill zijn rechterarm (of linker, Ik weet ook niet met welke hand hij het liefst 'werkt') trainen. Dat kunnen we eigenlijk ook niet maken.


    Bored.

    (...)
    Ik wil het zien! But, dan kunnen we er net zo goed meteen een hele orgie van maken [A]
    Kan ook heel gezellig zijn x'] Want zo krijgen Tom, Gustav en Georg hun pleziertjes maar laten we arme Bill zijn rechterarm (of linker, Ik weet ook niet met welke hand hij het liefst 'werkt') trainen. Dat kunnen we eigenlijk ook niet maken.


    Hm.. I hereby declare you certified to enter my dungeon of pain. (6)
    Oké, je hebt gelijk. Dit is wel erg fetish-achtig aan het worden. xD
    Maar dan hoef ik tenminste geen video te maken^^ Omdat je er toch bij bent. (A)
    Arme Bill, die nemen we er ook maar bij. o.O Hij zou z'n rechter- of linkerarm toch eens verrekken..
    Maar hij kan met beide handen schrijven, so that means.. he can alternate!!
    Dus een blessure zal hij zo snel wel niet oplopen.
    We zullen hem toch maar voor de fun erbij nemen. Is het eerlijk verdeeld. Jij twee, ik twee. (A)
    xXx


    FML

    (...)

    Hm.. I hereby declare you certified to enter my dungeon of pain. (6)
    Oké, je hebt gelijk. Dit is wel erg fetish-achtig aan het worden. xD
    Maar dan hoef ik tenminste geen video te maken^^ Omdat je er toch bij bent. (A)
    Arme Bill, die nemen we er ook maar bij. o.O Hij zou z'n rechter- of linkerarm toch eens verrekken..
    Maar hij kan met beide handen schrijven, so that means.. he can alternate!!
    Dus een blessure zal hij zo snel wel niet oplopen.
    We zullen hem toch maar voor de fun erbij nemen. Is het gelijk verdeeld. Jij twee, ik twee. (A)
    xXx

    Dat arme jong. Dan moet Tom zijn microfoon gaan vasthouden! En dan flikkert zijn gitaar op zijn voet waardoor hij in de lucht springt en naar zijn voet grijpt wat ervoor zorgt dat de microfoon tegen Bills mond aankomt wat niet alleen het geluid verneukt, maar waardoor onze Billieboy ook tandloos is!
    Hmm, I think I can live with that. Jij twee, ik twee. Deal. Bill en Georg zijn voor mij [A]


    Bored.

    (...)
    Dat arme jong. Dan moet Tom zijn microfoon gaan vasthouden! En dan flikkert zijn gitaar op zijn voet waardoor hij in de lucht springt en naar zijn voet grijpt wat ervoor zorgt dat de microfoon tegen Bills mond aankomt wat niet alleen het geluid verneukt, maar waardoor onze Billieboy ook tandloos is!
    Hmm, I think I can live with that. Jij twee, ik twee. Deal. Bill en Georg zijn voor mij [A]


    Oeioeioei.. o.O Ik moet er niet aan denken dat zoiets rampzaligs gebeurd!!
    I agree, ik kan d'r ook wel mee leven. (A) It's a deal!^^ Jij Bill en Georg, ik Gustav en Tom.
    Rawr, they're all ours!! xD
    xXx


    FML