• Héllo Beauties x3
    Ik heb mn profiel maar weer eens verandert nadat er 2 of 3 weken 'Under Construction' heeft gestaan.
    Dus, mijn vraag: Wat vinden jullie van mn nieuwe pro?
    It's not quite finished yet.
    PeaceLove&Icecream <3

Bored.

Ik ga ff checke

Loveit ^^

Cool i love pink and blue(nerd)

ich liebe es!!! (A)

Fantastisch!!! Hij is super mooi!

I love It!

Thank You n_n

Bored.

I love it very much so.
    Maar ik vind wel dat je meer mensen een stukje over jou moet laten schrijven (A)
    xXx <3

FML

I love it very much so.
    Maar ik vind wel dat je meer mensen een stukje over jou moet laten schrijven (A)
    xXx <3

Ga ik ook doen [A] Die mensjes zijn alleen nu even niet online. Hmpf.

Bored.

(...)
    Ga ik ook doen [A] Die mensjes zijn alleen nu even niet online. Hmpf.

o.O Ze moesten zich schamen! Ze zouden speciaal voor jou, om voor jou een stukje voor je profiel te schrijven, online moeten zijn. Hmpf. >.<
    Nou ja, dan moet je maar wachten, hè? xD En op nutteloze topics leuke reacties zetten. (A)
    xXx <3

FML

Hij is awesome!<3

I do not hook up.

(...)

o.O Ze moesten zich schamen! Ze zouden speciaal voor jou, om voor jou een stukje voor je profiel te schrijven, online moeten zijn. Hmpf. >.<
    Nou ja, dan moet je maar wachten, hè? xD En op nutteloze topics leuke reacties zetten. (A)
    xXx <3

Het is een schande! Een regelrechte schande! Ze zullen aan de schandpaal genageld worden!
    Dámn, er zit niets anders op denk ik. Maar leuke reacties zetten op nutteloze topics is ook leuk en sexy ^^ Bijna net zo sexy als Georg zelf [A]

Bored.

(...)
    Het is een schande! Een regelrechte schande! Ze zullen aan de schandpaal genageld worden!
    Dámn, er zit niets anders op denk ik. Maar leuke reacties zetten op nutteloze topics is ook leuk en sexy ^^ Bijna net zo sexy als Georg zelf [A]

Oe, op een hoopje gooien en de fik erin!! *de pyromaan in me komt weer naar boven* (A)
    Oh nee, toch maar niet. Anders kunnen ze geen berichtje meer voor je schrijven. o.O
    Bijna net zo sexy? Not even close. Hoewel jouw berichtjes er wel mogen wezen.^^
    Maar oe, dan heb je toch zeker liever Georg zelf. xD
    xXx

FML

(...)

Oe, op een hoopje gooien en de fik erin!! *de pyromaan in me komt weer naar boven* (A)
    Oh nee, toch maar niet. Anders kunnen ze geen berichtje meer voor je schrijven. o.O
    Bijna? Not even close. Hoewel jouw berichtjes er wel mogen wezen.^^
    Maar oe, dan heb je toch zeker liever Georg zelf. xD
    xXx

Muahaha! They Shall Burn! (6)
    Mijn berichtjes zijn ook heel sexy hoor n_n
    Maar ik heb toch liever Georg en mijn handboeien [A] En hij heeft liever mijn zweepje. Het arme jong. Doordat Gustav Tom zo nodig moest spanken met MIJN zweep heeft Georg een maand lang aan martelingen misgelopen!

Bored.

(...)
    Muahaha! They Shall Burn! (6)
    Mijn berichtjes zijn ook heel sexy hoor n_n
    Maar ik heb toch liever Georg en mijn handboeien [A] En hij heeft liever mijn zweepje. Het arme jong. Doordat Gustav Tom zo nodig moest spanken met MIJN zweep heeft Georg een maand lang aan martelingen misgelopen!

Rawr.^^
    Uhu, very sexy. Georg totally agrees with that!
    Ach, arme jongen! Dan moet je maar snel de schade in gaan halen.^^
    Stoute Gustav, hij moet eigenlijk ook gestraft worden. Oe, can I, can I? Pwease?
    Pwetty pwetty pwease?!! _O_
    xXx

FML

(...)

Rawr.^^
    Uhu, very sexy. Georg totally agrees with that!
    Ach, arme jongen! Dan moet je maar snel de schade in gaan halen.^^
    Stoute Gustav, hij moet eigenlijk ook gestraft worden. Oe, can I, can I? Pwease?
    Pwetty pwetty pwease?!! _O_
    xXx

Ja! Natuurlijk mag jij Gustav onder handen nemen! Alleen jij! Niemand van die andere kinders die onze berichtjes straks lezen ¬¬
    @ die andere kinders: Keep Your Fuckin' Hands Off Gustav! He's Laura's To Handle! (6)

Bored.