• Ik vind bijna niks goed aan mij lichaam. Ik ben te dik (ik ben 1.56 meter groot en weeg 61 kilo , mijn BMI zegt dat ik zo goed ben maar toch ben ik niet tevreden) ook heb ik te brede heupen. Ik heb ook lelijke benen en voeten. Mijn benen zijn dik evenals mijn billen. Mijn voeten nou die noem ik mislukt. Het enige waar ik echt tevreden over ben zijn mijn armen en mij gezicht. Alhoewel ik soms redelijk wat puisten heb, maar heb er middel voor.
    Weet iemand hoe ik een beter zelfbeeld krijg?
    heeft nog iemand dit probleem?


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    DerMeister schreef:
    Dat heeft bijna iedereen wel. In de meeste gevallen heet dat gewoon 'pubertijd'. :')


    bad luck is luck 2


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ga afvallen als je niet tevreden bent :P


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb ook een hekel aan het grootste deel van mijn lichaam en heb nog geen manier gevonden om daar iets aan te veranderen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    MONSTERBEAR schreef:
    Kijk in de spiegel. Kam je haar. Maak je op. Doe iets leuks aan. Kijk opnieuw. Glimlach. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Laat ons zeggen, wees blij dat je mij niet bent! (:
    Aan mij is er namelijk geen één ding oké! Ik mankeer namelijk te veel dat ik er niet eens een lijst van wil maken want dan ga ik me pas officieel een mislukkeling voelen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Lief meisje, je moet eens even weten dat IEDEREEN ter wereld ergens onzeker over is. De meeste meisjes toch wel over hun lichaam. De één vind zichzelf te dik, de ander vind zichzelf te dun. De ander vind weer dat ze te dikke tieten en een te dikke kont heeft, anderen vinden zichzelf te plat. Maar zo ben je nu eenmaal.
    Gewicht zegt helemaal niets. Ik heb overgewicht, terwijl ik amper vet aan mijn lichaam heb hangen. Ik ben onwijs gespierd en spieren wegen meer dan vet. Vroeger baalde ik écht van mijn gewicht. Ik begon te lijnen, ik sloeg door en ik ben er niets mee opgeschoten. Altijd had ik het koud, was ik energieloos en ik at nog geen 100 calorieën op een dag.
    Ik gun dat niemand, het is niet uit te houden. Iedereen heeft iets moois, ookal zie je dat zelf niet.


    Ik ben gemeen xoxo

    als je je gewicht niet goed vind.
    kan je het beste in plaats van snoep een appel of ander fruit nemen. ik maak meestal een gezonde fruit hap (a)

    wat je niet moet doen (zoals ik) leven op Yoghurt, cupasoep, en avond eten.

    verder gewoon tegen jezelf zeggen IK BEN MOOI ZOALS IK BEN en die puistjes gaan vanzelf weg :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MarleentjeJR schreef:
    Je moet mij eens horen joh :'D
    Maandag: Eigenlijk ben ik helenmaal niet dik, ik ben blij met mijn figuur!
    Dinsdag: Ik heb het gevoel da tik niet meer in de spiegel durf te kijken.
    Woensdag: Zo dik ben ik toch niet?
    Donderdag: Ik moet çht afvallen!
    Vrijdag: Nee, joh! Geen reden om af te vallen, ik ben goed zoals ik ben!
    Zaterdag: Ik snap niet dat mensen mij nog aan durven te kijken.
    Zondag: Omfg! Nú ga ik écht lijnen! Geen avondeten voor mij!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    DerMeister schreef:
    Dat heeft bijna iedereen wel. In de meeste gevallen heet dat gewoon 'pubertijd'. :')


    inderdaad,ik heb puisten,vind ik dan,ben denk ik dik,weeg 48 kilo,en vind me zelf echt lelijk:3


    I´m nothing special.

    Mercurial schreef:
    Ik heb ook een hekel aan het grootste deel van mijn lichaam en heb nog geen manier gevonden om daar iets aan te veranderen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben ongeveer hetzelfde. En ik ben ook niet te tevreden nee.


    <3

    Doe makeup op, je leuke kleren aan en doe iets leuks met je haar. Ga dan iets leuks doen en ga er helemaal voor. Als je plezier hebt, straal je. En dat zie je in de spiegel.

    Ook veel bewegen en niet snoepen, daar voel je je beter door


    ars moriendi

    MarleentjeSR schreef:


    Haha, die vind ik zó geniaal, hij staat op mijn bureaublad. :'D

    OT; Niemand is perfect. En het is volgens mij heel normaal dat je, zeker in de puberteit, niet tevreden bent met jezelf. Maar je kunt er vaak niks aan veranderen, en soms is het zelfs slecht voor je als je dat wel probeert. Dus vergelijk jezelf niet met anderen, die volgens jou slanker of mooier zijn. Je zult vaak zien dat zij juist jaloers zijn op jouw uiterlijk, hoewel heel weinig mensen dat soort gedachtes ooit hardop uitspreken. Mensen vinden zichzelf nooit goed genoeg, maar echt waar; je bent prima zoals je bent.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Schatje toch,
    Ik ben stapelverliefd op je en ik vind je de knapste meid van de gehele wereld.
    Blijf aub zoals je bent, niemand is echt tevreden met zijn/haar lichaam.
    Maar ik ben heel tevreden over jou.

    Sven