• Dit gaat vreemd klinken maar,
    voelen jullie de liefde die je voor je vrienden/familie hebt echt?
    Ik voel namelijk alleen de neveneffect er van(zoals verdriet), maar de echte liefde zelf niet.En omdat ik nog nooit verliefd ben geweest weet ik eigenlijk niet hoe liefde voelt.

    Is dat normaal,of ben ik gewoon vreemd?
    Mijn vriendinnen zeggen dat ze wel liefde voelen,dus ik vind me zelf al vreemd.
    Nee ik zeg dit niet omdat ik boos ben, ik zeg dit omdat ik een tijdje terug in bed er achter kwam dat ik nog nooit liefde heb gevoeld.

    Dus voelen jullie die liefde echte,of net als ik alleen de neveneffecten?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik voel zeker liefde voor mijn familie. Altijd eigenlijk, en vooral op momenten dat we samen kunnen lachen of dat ik goed kan praten met mijn moeder of vader.

    Dus ja, dat is best vreemd.


    ars moriendi

    StJimmy schreef:
    (...)
    Maar als je alleen de neveneffecten voelt voel je geen liefde,snap je?

    maar in je beginpost zeg je dat je nog nooit liefde gevoeld hebt. Hoe kun je dan weten hoe liefde zou moeten voelen? Misschien verwacht je er teveel van..?


    ars moriendi

    Stekelenburg schreef:
    (...)
    maar in je beginpost zeg je dat je nog nooit liefde gevoeld hebt. Hoe kun je dan weten hoe liefde zou moeten voelen? Misschien verwacht je er teveel van..?

    Toen je voor het eerst verlief werd wist je toch ook niet hoe het was en wist je ook hoe het wast?
    Daarbij als ik aan hun denk voel ik normaal gesproken niks,tenzij er iets gebeurd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Volgens mij is het gewoon voor je.
    Je weet niet anders dat ze er zijn.
    Maar toch hou ik van ze, ookal merk ik het niet altijd.


    Food.

    Ik ben ook nog nooit echt verliefd geweest. Voor mij is het ook soms moeilijk om de liefde van mijn familie te voelen. Ze zijn echt een raadsel voor me, vooral mijn moeder.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Ik heb het af en toe dat ik het heel erg sterk voel, maar dat is zeker niets iets wat ik iedere dag voel.


    Life is hard and then we die

    Alleen neveneffecten.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat is liefde?
    Dat weet ik niet. Ik weet niet wat het gevoel is die ik voor mijn familie heb.
    Ik wil ze niet kwijt, is dat ook liefde?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik weet het eingelijk ook niet precies maar ik weet 1 ding: Zonder mijn ouders(vooral mijn moeder) en mijn broertje zou ik echt niet weten wat ik moest! ILOVETHEM En mijn oma is ook belangrijk voor me (ze woont bij ons)Gezellig he!?:Y)
    En ik ben ook verliefd,:$ en ik denk dat dit echt de eerste echte keer is...

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 17:55 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Believers schreef:
    Wat is liefde?
    Dat weet ik niet. Ik weet niet wat het gevoel is die ik voor mijn familie heb.
    Ik wil ze niet kwijt, is dat ook liefde?
    Ik ervaar liefde als een heel warm gevoel... Dat gevoel krijg ik meestal als er iets heel ingrijpends/leuks gebeurd en ik knuffel met die persoon of ik kijk naar die persoon ofzo. Het is warm dat gevoel, je krijgt een glimlach op je gezicht, je beseft dat die persoon heel veel voor je betekent en dat je veel voor diegene over hebt. Het is echt een geweldig gevoel :)


    Life is hard and then we die

    Ik weet niet of je liefde kan voelen of niet voelen. Ik versta heel veel dingen onder liefde. Ik vind het al liefde als mijn mama nieuwe deo voor me koopt. Ik vind het liefde als ik na de bioscoop gaat. Maar ik vind het niet raar dat je dit voelt :a

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 18:07 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    -

    [ bericht aangepast op 16 maart 2011 - 18:05 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    PrincesSnape schreef:
    Alleen neveneffecten.

    HA,dus ik ben niet de enigste,gelukkig maar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik voel wel liefde hoor ;o


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Wees gerust, je voelt ze wel. Anders zou je echt heel ongelukkig moeten zijn.
    Jij voelt die liefde nu enkel onbewust. Probeer er eens op te letten. Wat voel je als iemand je een complimentje geeft? Wat voel je als je wordt geknuffeld? Als je er echt op gaat letten, voel je het misschien wel bewuster. (:

    Ik voel dat denk ik sterker dan andere mensen. Volgens mij omdat ik niet veel vrienden heb en daarom heel veel waarde hecht aan de tijd die ik samen met hun verbreng. Ik kan echt genieten van een dagje naar de film of een uitstapje, of een dagje bij iemand thuis. Velen van mijn leeftijd doen dat op dezelfde manier alsof ze naar de wc moeten, bij wijze van spreken. Zij denken er niet bij na of staan er niet bij stil, maar ik wel.


    You are the poetry Shakespeare was missing.