• Dit hoort toch wel hier hea?

    Oké, even kijken hoe ik dit in goed Nederlands ga uitleggen.
    Ehm, er is een jongen. Hij is 8 jaar ouder dan mij.
    & he likes me. A lot.
    Ehm, et punt. Hij wilt afspreken [oké geen punt]. Maar ik word echt schijt nerveus van jongens o-O [Vooral als ik met hun alleen ben xd]
    & et rare is.. mijn zus is met zijn broer getrouwd.. en ik heb 1 dag[hij maakte et uit!!] met zijn broertje gehad [die is halfjaar jonger dan mij]

    Snappen jullie het nog?
    & hebben jullie tips of zo? ;D

    Alvast bedankt ? :$


    Update;hij vind niet erg dat mijn zus met zijn broer is getrouwd ;D
    en hij vind me nog steeds heel erg leuk
    en hij wilt nog steeds afspreken ;P
    en ik heb een kus op me lip van hem tegoed XD [bij me piercing]
    en hij wil me een hele lange knuffel geven ;D

    Update2;Ik probeer moet in te zamelen om hem te vragen of hij zaterdag op me verjaardag kom ;D [jah dat kost echt moeite]
    Ik eindelijk moet ingezameld WIL IK ET VRAGEN
    Komt hij vrijdag voor me school staan me een hadn geven 3kusjes en een knuffel.. en feliciteren xd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 22:55 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Als jij met hem wilt afspreken, moet je dat doen.
    Wil je dat niet, dan wijs je hem af. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Als jij met hem wilt afspreken, moet je dat doen.
    Wil je dat niet, dan wijs je hem af. (:


    Opsich zou ik het wel willen, alleen ik ben nogal gauw schijt nerveus.. en dat kan ik er echt niet bij gebruiken xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Spreek met hem af en vertel of je hem ook leuk vind of niet.

    Als je alles waar je schijtnerveus van wordt gaat ontlopen, dan kom je nergens. Soms moet je er gewoon even doorheen.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    Spreek met hem af en vertel of je hem ook leuk vind of niet.

    Als je alles waar je schijtnerveus van wordt gaat ontlopen, dan kom je nergens. Soms moet je er gewoon even doorheen.


    Yeah i know, hij weet dat ik hem nu niet echt leuk vind alleen aardig enal, ook vanwege omdat ik hem amper ken xd

    & ik weet dat ik die dingen niet moet ontlopen. Ghehe ben dr hard mee bezig xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weer een update ;D

    Ik probeer moet in te zamelen om hem te vragen of hij zaterdag op me verjaardag kom ;D [jah dat kost echt moeite]
    Ik eindelijk moet ingezameld WIL IK ET VRAGEN
    Komt hij vrijdag voor me school staan me een hadn geven 3kusjes en een knuffel.. en feliciteren xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hmmm.. 16 en 24.. valt mee toch?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Hmmm.. 16 en 24.. valt mee toch?


    Jah daar was ik ook al over eens ;D en over morgen is et 17 en 24 ;P
    Mja, ik dacht nu gewoon; ik hou jullie lekker op de hoogte ;D maybe tips ;D Sylli luftsss tips xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    8 jaar is echt wel veel als je nog maar 16 bent. :/


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat een schatje!
    Ga ervoor!
    Misschien wordt het echt een geweldige relatie
    _O_


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.