• Dit hoort toch wel hier hea?

    Oké, even kijken hoe ik dit in goed Nederlands ga uitleggen.
    Ehm, er is een jongen. Hij is 8 jaar ouder dan mij.
    & he likes me. A lot.
    Ehm, et punt. Hij wilt afspreken [oké geen punt]. Maar ik word echt schijt nerveus van jongens o-O [Vooral als ik met hun alleen ben xd]
    & et rare is.. mijn zus is met zijn broer getrouwd.. en ik heb 1 dag[hij maakte et uit!!] met zijn broertje gehad [die is halfjaar jonger dan mij]

    Snappen jullie het nog?
    & hebben jullie tips of zo? ;D

    Alvast bedankt ? :$


    Update;hij vind niet erg dat mijn zus met zijn broer is getrouwd ;D
    en hij vind me nog steeds heel erg leuk
    en hij wilt nog steeds afspreken ;P
    en ik heb een kus op me lip van hem tegoed XD [bij me piercing]
    en hij wil me een hele lange knuffel geven ;D

    Update2;Ik probeer moet in te zamelen om hem te vragen of hij zaterdag op me verjaardag kom ;D [jah dat kost echt moeite]
    Ik eindelijk moet ingezameld WIL IK ET VRAGEN
    Komt hij vrijdag voor me school staan me een hadn geven 3kusjes en een knuffel.. en feliciteren xd

    [ bericht aangepast op 30 maart 2011 - 22:55 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke dat is lastig maar als je niet alleen met hem wil zijn ga op dubeldate of zeg het eerlijk tegen hem dat is denk het slimste om te doen :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Probeer af te spreken maar 1 anders dat een vriendin van jou haar gaat verstoppen en een oogje in het zeil houden
    als er iets mis gaat kan zij bijspringen om je te helpen ofzo

    Sorry ben niet zo goed in problemen op te lossen


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Spreek af in een café in een stad ofsow,als het niet meevalt kun je nog altijd weggaan. Of zorg dat er vriendinnen in die stad rondlopen.

    taraluis schreef:
    Oke dat is lastig maar als je niet alleen met hem wil zijn ga op dubeldate of zeg het eerlijk tegen hem dat is denk het slimste om te doen :P


    Mweh ik zei al dat ik best veel huiswerk heb ;$
    [heb ik ook. vertik et alleen om te maken :$]

    Stubby schreef:
    Probeer af te spreken maar 1 anders dat een vriendin van jou haar gaat verstoppen en een oogje in het zeil houden
    als er iets mis gaat kan zij bijspringen om je te helpen ofzo

    Sorry ben niet zo goed in problemen op te lossen


    Hijs wel geniaal ;P

    Maar et punt is. hij wil dan een film kijken bij hem thuis XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stout je moet wel Huiswerk maken he :P (ik vergeet het altijd kuck kuch)
    maar Zeg anders gewoon dat je wel wilt maar dan wel met meer mensen erbij hij zal het heus wel begrijpen :P


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    taraluis schreef:
    Stout je moet wel Huiswerk maken he :P (ik vergeet het altijd kuck kuch)
    maar Zeg anders gewoon dat je wel wilt maar dan wel met meer mensen erbij hij zal het heus wel begrijpen :P


    hmm best wel slim idee alleen we hebben niet echt dezelfde vrienden groep :$
    enige niet familie die wij beide kennen is een meisje en dat is zijn ex ;$ dus dat gaat hem niet worden ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    xD dan nemen jullie allebij toch een paar vrienden mee das gezellie kan je nieuwe mensen leren kennen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Maar dan word het weer zo druk =O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hebben mensen nog tips?:$ or something? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zeg doen!
    Nee, grapje. Uhm, ja ik weet het ook niet. Ik zie niet zo wat hier erg aan is, eerlijk gezegd...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Oei! Ik vind dat wel veel leeftijdsverschil hoor!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Socrates schreef:
    Ik zeg doen!
    Nee, grapje. Uhm, ja ik weet het ook niet. Ik zie niet zo wat hier erg aan is, eerlijk gezegd...

    Schijt nerveus van iemand worden zonder reden xd dat is heel erg xd
    Zeker als je dan onwijs gaat blozen en verlegen word ;P

    Reducio schreef:
    Oei! Ik vind dat wel veel leeftijdsverschil hoor!


    8 vind ik niej zo heel erg aangezien ik over 2 weken 17 word ;P en dan is et 7 ;D net als bij me zus en dr vrien ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lala ff een update ;D wrm ? nou omdat ik dat vind..
    Nja, hij vind niet erg dat mijn zus met zijn broer is getrouwd ;D
    en hij vind me nog steeds heel erg leuk
    en hij wilt nog steeds afspreken ;P
    en ik heb een kus op me lip van hem tegoed XD [bij me piercing]
    en hij wil me een hele lange knuffel geven ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Flawless schreef:
    Spreek af in een café in een stad ofsow,als het niet meevalt kun je nog altijd weggaan. Of zorg dat er vriendinnen in die stad rondlopen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Je klinkt enthousiast dus ga ervoor.
    Op liefde staat geen leeftijd. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.