• heeft iemand dat ook? foute mentors ik dacht dat mentors je altijd moeten motiveren en stimuleren maar het lijkt eerder alsof iedere mentor je demotiveert hier in ieder geval wel :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik heb niet eens een mentor meer :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    VMBO: Geweldige mentor.
    Havo: Klotementor.
    HBO: SLB'er en dies wel oke :]


    No growth of the heart is ever a waste

    mwa basisschool kut mentor
    middelbaar redelijke mentor
    mbo klote slber :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    In de eerste 2 jaar was mijn Engele lerares mijn mentor. En toen wilde ik heel graag naar havo (zat toen in vmbo-t/havo klas), maar voor de grammatica toetsen haalde ik gewoon 6en, af en toe wat 7s enzo. En toen zei ze dat ze dacht dat ik niet naar havo kon, want dan zou ik zware onvoldoendes daarvoor halen. Dus ik ging mijn best doen, maar zij bleef dat maar zeggen. Op het eind ging ik heel democratisch naar havo (net 2 leraren meer voor havo) en toen zei ze tegen me: ik wist wel dat je het kon! Toen hield ik heel wijs mijn mond x]. Maar die was dus niet zo heel aardig, maar het werkte wel heel activerend, haha.
    En in de 3e had ik een hele aardige mentor. Maar ik stond overal voldoende voor, behalve Frans (dat was echt een disaster) en die had dus niet zoveel te vertellen. En nu heb ik er eentje die zich niet zoveel met me bemoeit, want nu sta ik overal een 7 voor, behalve wiskunde (heel opvallend dat ik dan voor wiskunde een 5.2 sta en hij wiskunde geeft:Y)).


    To live would be an awfully big adventure

    das nogal een verhaal en mijn engelse lerares was in de eerste 2 jaar ook mijn mentor toevallig xD en goed dat je je best deed want je kunt het wel xD en inderdaad wijs om je mond te houden ^^ eerst zeggen dat je het niet kunt en dan zie je nou wel dat je het kunt xD

    ach wiskunde ook niet mijn beste vak :p


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    BIJ MIJ WEL
    echt ik haat dat mens.
    grr als ik over haar begin alleen al!
    ze heeft een hekel aan kinderen met geestelijke probelemen zoals ik :@
    haaaaaaaaaat(puh)(6)(duivel)

    sorry ik kan nog wel meer neer zetten over haar.
    een hele lijst waarom ik haar haat:((


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Neee die van mij is juist heel motiverend :)


    Life is hard and then we die

    inderdaad de meeste mentors zijn om te haten maar sommige niet haha een hele lijst ^^ wat voor problemen heb je dan als ik vragen mag :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Die van vorig jaar was echt vreselijk, maar degene die ik nu heb is wel aardig.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    I agree! Ik heb tot nu toe 1 goede mentor gehad van de 4. Dat was er 1'tje die onze klas altijd vergatxD Iemand die altijd ontplofte (echt ontplofte) en toen zijn mobiel kapot gooide omdat wij niet wouden luisteren (lol) en iemand die deed alsof hij alles van mij wist, maar eigenlijk niks wist omdat hij mij niet eens in de les had:X Mijn mentor van dit jaar demotiveert mij heel erg. Hij zegt altijd dat ik hopeloos ben en ga blijven zitten. wat misschien ookwel zo is, sws is hij gewoon raar...


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    je moet je niet laten demotiveren door een of andere mentor of ze gelijk hebben of niet we kunnen handig zonder mentor ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    :)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mijn oude slb-er die was demotiverend,
    Nu heb ik een nieuwe en die is vet nice ;D
    Hij is vet jong en staat altijd aan onze kant.
    Hij roddelt mee over docenten die echt kut zijn enzo.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    lol dat klinkt als een coole mentor ja ^^ op mijn middelbare school hadden we een kickass wiskunde leraar :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Mijn mentor ziet spoken maar hij is opzich wel gezellig :P


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!